Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: Easter Eleganza Extravaganza #1

11 komentarzy:

  1. mi osobiście ta stylizacja się nie podoba,przekombinowana,zrezygnowałabym ze spodni lub spódnicy,te kwiaty z głowy też bym usunęła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się nie podoba, jeżeli mam być szczera..
    ładna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódnica+spodnie to chyba połączenie sklepowe, nie można usunąć osobno spódnicy lub spodni.. ja to kupuję, bo lubię takie połączenia

      Usuń
  3. Spódnica + spodnie nie dla mnie, za dużo wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spódnica to troszkę już przesada. Może bez niej by było lepiej

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie spodni ze spódnicą to za dużo jak dla mnie. Zrezygnowałabym z jednej z tych rzeczy i byłoby o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnica do usuniecia, o tak. Mi brakuje troche bizuterii i moze torebki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest w porządku. Pobawiłabym się trochę z kwiatami i zastanowiłabym się nad umieszczeniem ich w innym miejscu niż na głowie, według mnie to dość oklepany pomysł. Może gdyby stworzyć wrażenie, że wychodzą z tych szerokich rękawów?

    𝒩𝒶𝑒𝒸𝒽𝒾

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba, inna niż wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie nie. Ale kolorystyka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się to co znajduje się na głowie, reszta super

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!