Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Punktem wyjścia wszytskich osiągnięć jest pragnienie
Hej kochani! 
Jak tam żyjecie? Co porabiacie? 
Ja już naprawdę chciała bym wrócić do minimalnej normaloności. Brakuje mi spotkań, kina, restauracji. Mimo wszystko staram sie wykorzystać ten czas w jak najlepszy sposób. Praktycznie całe dnie poświęcam rysowaniu, ostanio polubiłam się z iPadem. Muszę przyznać, że w końcu chyba mi to wychodzi :)  


Jak podoba się Wam aranżacja? Koniecznie dajcie mi znać! 
Tym razem mogę z Wami pogadać. Naprawiliśmy częsciowo mojego bloggera ;p 

12 komentarzy:

  1. Świetna aranżacja wnętrza - naprawdę! W zasadzie to czasami bardziej skupiam się na swoich wnętrzach niż lalce (XD. Uwiódł mnie całkowicie ten zielony, który z białym łączy się tak idealnie, a całość wygląda bardzo bogato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Bardzo dziękuje! Ja dopiero ostatnio polubiłam kolor zielony i trochę szkoda ze mamy tak mały wybór mebli i dodatkow w tym kolorze

      Usuń
  2. Super mieszkanko, bardzo eleganckie i ma świetny widok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja doll po prostu pojechała w jakieś piękne miejsce... Przynajmniej ona może...

      Usuń
  3. Piękny apartament, podoba mi się jak połączyłaś biały z zielonym.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, w szczególności kącik po lewej ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie meble są dobrane do siebie cudownie! uważam, jednak że zielony fotel jest zbyt mały względem innych mebli. stolik w tym miejscu wygląda trochę dziwnie:/ anyway, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ze u mnie stół zawsze musi być ;D w sumie to od niego zaczęłam aranżacje. Dobrze ze ogólnie Ci się podoba

      Usuń
  6. Wnetrze samo w sobie i rozplanowanie przestrzeni robi wrazenie. Postawilas na dobra kolorystyke. Przyznam jednak, ze najlepiej wyglada kacik po prawo. Ten z lewej z lawa jest zbyt ubogi i skromny w stosunku do pozostalej czesci pomieszczenia. Gdyby zakryć te czesc to wnetrze naprawde rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O pani, pani to musi zaaranżować realną przestrzeń w moim mieszkanku <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!