Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Autoportret, czarne tło
Witam! Znowu... Może nie tak kolorowo jak w poprzednim poście, ale dla mnie to niezły wyczyn, ponieważ granat to chyba mój najbardziej nielubiany kolor. Pierwszy raz od dawna dostałem tak dużo pozytywnych komentarzy w moim apartamencie, wszystkie dotyczyły tego looku i nawet zostałem wyróżniony/opublikowany na The Stardoll Lookbook. Każda publikacja tam i wszystkie miłe komentarze w Księdze Gości bardzo mnie cieszą, czuję się taki doceniany.
Bluzka Voile, Prada Tribute | Pasek Limited Edition | Spódnica Perfect Day | Sandały Limited Edition

16 komentarzy:

  1. Stylizacja doceniona zasłużenie, jest bardzo ciekawa. Najbardziej podoba mi się wykonanie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bluzka nie jest tak skomplikowana jak wygląda.

      Usuń
  2. Stylizacja jest cudowna, jak już pisałam na stardollu, ciekawi mnie czemu jednak dodałeś ją zamiast tej drugiej, którą miałeś zaplanowaną? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem 30 min na założenie, zrobienie screena i dodanie na bloga, więc dodałem tą, którą miałem na doll, a ta druga będzie za tydzień w poprawionej wersji. Dziękuję:)

      Usuń
  3. uwielbiam ten look. cieszę się, że go dodałeś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się chyba nią zachwycałam, ale nie zaszkodzi zrobić tego drugi raz...Ten pasek jest tutaj strzałem w 10!A wykonanie bluzki jedno z bardziej kreatywnych, jakie widziałam ostatnio, chociaż uważam, że praca konkursowa pod wym względem wygrała! Podobnie mam z tym granatem, ale udowodniłeś, że nawet najgorszego wroga kolorystycznego można pokonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluzka to naprawdę nic tak skomplikowanego.
      No jednak w pracy konkursowej sam zrobiłem gorset w StarDesign, a tutaj tylko ubrałem 2 bluzki.
      Na stardoll łatwiej walczy się z kolorystycznymi wrogami, bo w realnym życiu nie mam nic w granacie.

      Usuń
  5. Ten outfit jest idealny <3 swietny pomysl na te spodnice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat uwielbiam granat, ale mało jest ładnych ubrań na stardoll w tym kolorze, takich żeby można było je połączyć w coś ciekawego, a tobie się udało i wygląda przepięknie <3 Gratuluję również wyróżnienia na wspomnianym blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stardoll dziwnie wybiera te artykuły... Dziękuję i bardzo się cieszę, że ktoś mnie odwiedza i docenia:)

      Usuń
  7. Widziałam tą stylizacje u cb w apartamencie, od razu mi się spodobała, mało jest stylek w granacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie nie ma ich dużo.. Dziękuję:)

      Usuń
  8. dodałabym tylko lekkie kolczyki. stylizacja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem jakieś dodać, ale te z salonu znikały pod włosami, a w apartamencie wyglądały dziwnie na włosach...
      Dziękuję!

      Usuń
  9. Nie moje kolory ale stylizacja jest świetna, wszystko do siebie pasuje :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!