Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokorna Madonna z muzykującymi aniołami
Witam! Dzisiaj znowu dostaniecie dwa posty w ciągu jednego dnia z prostymi, ale kolorowymi lookami. Nie wiedziałem czy opublikować ten post, ponieważ ostatnio widziałem te torebki połączone razem w innym poście i nie wiedziałem jaka będzie Wasza reakcja na taki zbieg okoliczności. Tutaj linkuję Wam mój oryginalny post z tym pomysłem, który powstał w dniu pojawienia się jednej z tych torebek w Plazie bardzo dawno temu.
Naszyjnik Young Hollywood | Torebki It Girls, Limited Edition | Marynarka Young Hollywood | Pierścionek Mawi | Jeansy Limited Edition | Sandały Bonjour Bizou

20 komentarzy:

  1. Wszystko idealnie dopasowane 💖 dobrze, ze torebki sa w takim rozmiarze, przynajmniej nie przytlaczaja. Co ciekawe marynarka sama w sobie mi sie nie podoba, ale w tym looku niezle sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropne są te kolory na marynarce, ale coś w sobie mają... A mini torebki to moje absolutne uzależnienie!
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Świetny look, a bycie inspiracją, wzorem jest wyrazem uznania dla twórcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę równowagę kolorystyczną! Najlepsze połączenie to ta marynarka i spodnie. Torebki są bardzo dobrym dodatkiem, który urozmaica całość, ale mają też swoje kolorystyczne odniesienie w butach! Swoją drogą bardzo spodobało mi się ich ułożenie w tej starszej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W starszej stylizacji była inna marynarka i żeby coś zakryć musiały być tak ułożone. Tak na prawdę spodnie dobrałem jako ostatnie, a wszystko zaczęło się od torebek i marynarki. Buty miały zjednoczyć całość i cieszę się że chyba mi się udało:)

      Usuń
  4. Podoba mi się, ta marynarka jest bardzo charakterystyczna, fajnie sobie z nią poradziłeś, torebki pasują idealnie :) Jedynie ten naszyjnik średnio mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak jest taki kontrast: zwykłe jeansy i bogaty, drogi naszyjnik- niby nie pasują, ale mi się razem podobają.
      Dzięki:)

      Usuń
  5. uwielbiam tą stylizacje marynarka + torebki + buty kupują mnie w 100%. Faktycznie marynarka sama w sobie jest po prostu brzydka, ale w tej stylizacji wygląda tak cudnownie, że sama bym ją z chęcią nabyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak miałem, zobaczyłem tą marynarkę już dawno temu w looku FunOplera i tam mi się spodobała, ale minęło dużo czasu zanim coś z nią zrobiłem.
      Dziękuję <3

      Usuń
  6. te buty same w sobie mi się nie podobają, ale z tym chokerem robią świetną robotę. marynarka też nie jest jakoś w moim stylu, ale stylizacja mi się podoba! fajnie jest widzieć w końcu coś kolorowego od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem! Ja i kolor to coś tak dziwnego, sam się dziwiłem jak to robiłem. Ja kocham takie proste, a jednak nie do końca sandały.
      Dziękuję! Mi jest miło, że komentujesz moje posty;)

      Usuń
  7. Kocham stylizacje, które są kolorowe a i tak zachowują taki klasyczny, elegancki look. Pomysł z torebkami- mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, dzięki tym torebkom kiepskie wykonanie marynarki nie rzuca się w oczy. Podoba mi się też, że dbasz o detale takie jak np. pierścionek. Super dopełnia look, a jest to bardzo rzadko używana część biżuterii na Stardoll.
    A z dobrymi pomysłami tak to już jest, że inni ludzie będą je wykorzystywać. Właśnie dlatego że są dobre. Mogę Ci poradzić jedynie żebyś się tym nie przejmował tylko dalej robił swoje i wymyślał nowe, ciekawe rozwiązania. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez tego pierścionka tak jakoś pusto się wydawało, a inne akcesoria to byłoby za dużo. Marynarka nie jest aż tak strasznie wykonana, widać, że jest starsza, ale nie tak jak te rękawy ostatnio :|
      Dziękuję!

      Usuń
  9. dla mnie jest super. całą robotę robi blezer i te torebki. spodnie fajnie się wpisują i tonują trochę tę kolorową górę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku taki był zamysł, dól miał być tylko nierzucającym się w oczy dodatkiem (początkowo był czarny, ale to nie pasowało).

      Usuń
  10. Miałam tą marynarkę i nie bardzo umiałam ją wykorzystać, tutaj z tymi mini torebkami wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć odpowiedni mood, żeby z nią coś zrobić.
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Fajna, podoba mi się tutaj ta marynarka, którą nieszczególnie lubię.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!