Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Rób to, co uważasz za stosowne. I tak zawsze znajdzie się ktoś, kto uważa inaczej…
Hej kochani! 
Jak minął Wam tydzień? Ja już naprawdę chciała bym wrócić do normalności... Niestety nie zapowiada się. Tymczasem więc wciągnęłam się w serial. Kto oglądał "Opowieść Podręcznej"? W sumie to nawet nie wiem czy ten serial można lubić, ale ciekawość mnie zżera. A mało tego na Netflix właśnie wpadła 4 część "Domu z papieru". To się skończy źle :D Ale w związku z tym że mam urodziny w niedziele to będę cały dzień oglądać ;p 


Dajcie znać jak podoba się Wam dzisiejsza aranżacja. 

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jest bogato i elegancko :D
    Ja skończyłam teraz Mindhuntera - bardzo fajny, polecam ;) Dom z papieru też mam w planach, ale muszę nadrobić trzeci sezon jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, tak wiosennie ♥

    Ja dom będę oglądać dopiero po weekendzie, ale jaram się.
    Skończyłam dziś "To nie jest OK" i uważam że ten sezon to rozciągnięty trailer xD jedyna mocna akcja to sama końcówka.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeny, najgorszy serial jaki oglądałam chyba XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD to była jedna wielka żenada... mocna końcówka? ja nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać hahaha

      Usuń
    2. No jest slaby, a spodziewałam sie po nim dużo bo ubóstwiam the end of the fucking world. Na końcu się śmiałam ale to była jedyna rzecz, która mi się tam podobała xD. Bardziej chodziło mi w sesnsie "mocna strona"

      Usuń
    3. the end of the fucking world do moich ulubionych też nie należy :s
      ja też się spodziewałam więcej, bo zapowiadało się super

      Usuń
    4. Ah no widzisz, a ja myślałam że to przez to mam takie wymagania :D I tak bardzo się zawiodłam, że aż mi smutno :<

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!