Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: #eastertime and fruit dresses
Witajcie, przygotowałam dzisiaj dla Was 2 stylizacje z sukienkami w stylu lat 70. Zdecydowanie ich kolorystyka kojarzy mi się z Wielkanocą, więc postanowiłam je użyć.. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu! Koniecznie dajcie znać, co myślicie :) 

Chciałabym, także skorzystać z okazji tego pięknego okresu i nagrodzić 3 osoby, które skomentują tego posta prezentami z listy życzeń.. 

Od siebie, mogę Wam jeszcze życzyć wszystkiego dobrego. Bądźcie zdrowi, trzymajcie się ciepło i spędźcie ten czas w spokoju i w otaczającej Was miłej, rodzinnej atmosferze!

PS: Jak już pewnie zauważyliście powracam do Was z działem, który już kiedyś prowadziłam. Mam nadzieję, że również i tym razem podołam wyzwaniu! 


15 komentarzy:

  1. Te sukienki sa piekne, zaluje ze ich nie mam w szafie, nawet z metka CP... kurcze, chyba najbardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja ;) chociaz wybor dodatkow niekoniecznie w moim guscie.. torebka wizulanie niezbyt laczy sie z dolem sukienki, dodajac okulary, w reku jest za duzo rzeczy. Kolczyki... jakos wole cos z krysztalkami, ale to drobiazg akurat. Druga stylizacja - nie ukrywam, ze polaczenie sukienka+plaszcz bardzo mi sie podoba, ale przeszkadza mi ten bialy golf... tutaj akurat dodatki sa dobrze dobrane, moze tylko za duzo o te skarpetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie wersje chwytają za serce, naprawdę fantastyczne stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się obie stylizacje. W pierwszej stylizacji zmieniłabym tylko kolczyki, bo nie pasują mi do całości, ale tak poza tym super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfits!
    I really love the second one but the first one... I think the shoes does not match :(

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej zostawiłabym tą neonową bluzkę a wywaliła biały golf

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, też mam te sukienki, ale zrobienie z nimi ładnej stylizacji jest według mnie dosyć trudne. Tobie się udało, obie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylizacje, takie "pogodne" :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałem wcześniej drugą, ale pierwsza chyba nawet lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są piękne, nie potrafię wybrać- która przypadła mi bardziej do gustu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!