Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zebra i Spadochron
Witam! Już po świętach, bardzo szybko to minęło... Wszędzie musi panować równowaga, nawet w moich postach. Ostatni look był super prosty, dlatego dzisiaj jest wszystko: biżuteria, cekiny, kwiaty i koronki. Zastanawiam się, czy już zgłosiliście się do wielkiego konkursu etapowego, a jeśli jeszcze nie to dlaczego? Uważacie, że też powinienem spróbować swoich sił z wszystkimi?

+Nic się Wam nie zepsuło (mi też nie) te rękawy są tak koszmarnie wykonane:(
Kolczyki Epiphany | Rękawy Fallen Angel | Sukienka Bonjour Bizou | Kombinezon Young Hollywood | Torebka Young Hollywood | Sandały PPQ Cream Label

9 komentarzy:

  1. Stylizacja w moim stylu, bardzo mi się podoba. Mega jest to połączenie sukienki z tym kombinezonem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama pewnie bym nie zrobiła takiego połączenia, bo się boje, że efekt będzie odwrotny do zamierzonego, dlatego podziwiam u Ciebie :D Najlepszym elementem tej stylizacji jest dla mnie przejście nogawek kombinezonu w dół sukienki, zachwyciło mnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie sukienki i kombinezonu jest świetne. mimo słabego wykonania tych rękawów to podoba mi się ich wykorzystanie i taki patchwork różnych materiałów.

    co do konkursu to zachęcam cię by się zgłosić. chętnie zobaczę co przygotujesz :D sam raczej nie wezmę udziału, ale mogę pokibicować

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest pięknie (z pominięciem oczywiście rękawa, który sprawia, że chcę przetrzeć oczy, ale to już tam wiadomo xD). I zgłoś się, co Ci szkodzi, masz w końcu dużo pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawy wyglądają smiesznie, jakbyś je nieumiejętnie wkleił w programie graficznym. Nie zmienia to jednak faktu, ze stylizacja bardzo mi się podoba i te rękawy mimo wszystko robią robotę.
    Zgłoś się do modowych, koniecznie! (albo lepiej nie, bo większa konkurencja :( haha)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki idealnie tutaj pasują, calosc wyglada naprawde intwresujaco, pomimo tych rekawow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja :) ja się nie zgłosiłam,bo nie mam tyle czasu to raz,a dwa to raczej nie mam talentu do stylizacji więc pewnie szybko bym odpadła xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!