Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V - Zgłoszenia
Niegdyś najbardziej lubiany, być może najbardziej popularny na naszym blogu, konkurs właśnie powraca po dwuletniej przerwie. Zapoczątkowany w 2014 i organizowany przez dwie edycje przez AnnDoll88, następnie przejęty przez Iwonkę (missmariksza), a na końcu prowadzony przeze mnie od IV edycji.

Modowi Rywale - etapowy konkurs grupowy składający się zazwyczaj z czterech etapów. Po kwalifikacjach uczestnicy są grupowani na kilka grup i zaczyna się Etap I, po którym zostaje wybrany Lider Grupy. To on w późniejszych etapach pomaga swojej grupie dojść jak najdalej i zwyciężyć jak najwięcej.
Tak jak przy poprzedniej edycji, staramy się utrzymywać najwyższy poziom i dopilnować każdego drobiazgu, aby to nie był konkurs gdzie wszystkiego trzeba się doszukiwać, kierujemy się zasadą fair play. Kontynuując tradycję od IV edycji, w tej również stworzyliśmy dedykowaną stronę konkursu (w menu bloga na górze), gdzie możecie znaleźć informacje o aktualnym etapie, listę z grupami oraz uczestnikami konkursu. W pasku bocznym znajdują się: ranking grup - top 3 grupy z największą ilością punktów oraz ranking uczestników - top 5 uczesników z największą ilością punktów. W osobnej zakładce Uczestnicy można doszukać się ilości punktów, którą zdobył każdy uczestnik. Oprócz nagród głównych przewidujemy również wyróżnienia opierając się właśnie na tych rankingach.
1000sd
winner
750sd
runner up
500sd
2nd runner up
Zgłaszać się można pod tym postem do 19.04.2020 do godziny 23:59. Zachęcam do zapraszania znajomych, również osoby zza granicy, im więcej uczestników - tym więcej zabawy. Jeśli do konkursu zgłosi się pokaźna ilość osób zza granicy - będzie on również tłumaczony na język angielski.

75 komentarzy:

  1. OMG BIERE UDZIAŁ xDD
    btw zajęło mi to 5 minut rozkminięcie o co chodzi z tą "V", na początku myślałam, że "V" jest od coronaVirus, dopiero później ogarnęłam że to liczba rzymska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to chcę się dopytać co do zasad. Wiem, że w poprzednich edycjach tak było, że się używało tylko (?) swoich ubrać bądź rzeczy ( jeżeli nie to proszę mnie poinformować i w takim razie reszta tekstu stanie się bezsensowna), a wiadomo, że nie każdy jest bogaty i ma duży zasób ubrań i to byłoby trochę nie fair, kiedy konkuruje się z osobami, które na prawdę mają spośród czego wybierać a niektóre osoby ( nie chcę wskazywać palcem ale ja) nie mają za dużo ładnych i dających możliwości ubrań, więc mniej więcej kończąc i puentując wszystko, czy można korzystać podczas tworzenia stylizacji również ze Starplazy ( oczywiście nie kupując rzeczy, bo jest krach światowy) bądź, może pójdźmy jeszcze o krok dalej i aby jeszcze było bardziej sprawiedliwie, żeby każdy uczestnik ubierał tą samą lalkę? To nie jest krytyka bądź negowanie konkursu, ale po prostu propozycja

      Usuń
    2. ubieranie tej samej lalki, przynajmniej dla mnie byłoby problematyczne.. nie lubię robić tego u kogoś, bo znam swoją szafę, wiem co w niej mam. a u kogoś, może po prostu brakować mi rzeczy, która będzie mi akurat tutaj fajnie pasować. +nie można nić dokupić..

      zasady w konkursie nie mówią nic o pożyczaniu ciuchów, może to by Tobie pomogło?

      Usuń
    3. Zgadzam się z marta_03 :) Sama nie potrafiłabym się odnaleźć w szafie innej osoby, byłoby to dla mnie problematyczne, ponieważ wiem co mam w swojej i co mogłabym z tego zrobić.
      Każdy ma inny styl i inne ciuchy więc to trochę nie miałoby sensu

      Usuń
    4. Z tego co ja pamiętam to wtedy zasady nie były jasno sformułowane i np. ktoś zrobił jedną stylizację w scenerii a nie apartamencie i dzięki temu mógł sobie zwielokrotnić jakiś ciuch robiąc w ten sposób inny. Co do ilości ubrań to tak naprawdę nie ma znaczenia, nie musisz mieć setek stron ubrań by zrobić ciekawą stylizację. Robienie stylizacji na cudzej lalce dla mnie jest bez sensu bo mi mogą się nie podobać jej ubrania.

      Usuń
    5. moje konto pamięta jeszcze moją młodość i mój styl kompletnie się zmienił, dlatego pytam się :D to robienie stylizacji u jednej osoby to była tylko propozycja, ale najbardziej jestem ciekawa czy mozna używać ubrań ze starplazy

      Usuń
    6. myślę, że nie powinno z tym być problemu..

      Usuń
    7. Ważne by na swojej lalce i bez modyfikacji w programach graficznych itp.

      Usuń
    8. Tak, były stylizacje w scenerii co było moim zdaniem nie fair w stosunku do innych uczestników. Zobaczymy jak będzie tym razem, na razie zasad jakichkolwiek nie jestem w stanie na blogu znaleźć. Ale może będą przy poszczególnych etapach :)

      Usuń
  2. Biorę udział! Właśnie uświadomiłam sobie, że brałam udział w drugiej edycji i doszłam nawet do finału... Kurcze, tyle lat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, bo zostałam zmuszona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglosze sie haha najwyzej jak czasu zacznie mi brakować to sie wycofam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, chociaż nie wróżę sobie zbyt długiej przygody xD

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się <3
    rockarolla_

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :o
    Emu.musia

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    hayateRainbow

    OdpowiedzUsuń
  10. A co! :> przypomnę sobie stare czasy, zgłaszam się!
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, wracają stare czasy :P

    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń

  12. I want to play.
    My doll is: Danielspain

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, SrebrnaMuza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja udziału nie wezmę, ale życzę udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu zgłaszam się
    ladymk2000

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! :D
    HannahCool1232

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się

    stylistka2008

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako, że i mnie zmuszono - zgłaszam się
    zAmIsA

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)

    IwonkaMargo19

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się...

    GirlEwelina

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    misslala3735

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm applying!
    User: Essentials

    OdpowiedzUsuń
  25. I'm applying
    User: senbentarz

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się

    ElizabethMoonth

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolega nie może skomentować, więc go zgłaszam XD
    >nick: Click

    OdpowiedzUsuń
  28. jednak się zgłaszam :^

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!

    monikakuchejda

    OdpowiedzUsuń
  30. Zglaszam sie
    QueenJustBarbz

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się,

    MissOliwiah

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja też się zgłoszę. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń