Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Spoilery It Girls + zabawa
Witajcie! Już dosyć późno, ale na Facebooku wypatrzyłem screeny ze spoilerami jutrzejszej (chyba) dostawy do sklepu It Girls(znowu, admini pamiętają chyba tylko 2 sklepy z plazy i to te wątpliwej jakości). Mamy tu dużo recolorów o które prosili członkowie klubu Royalty. Ja sam osobiście zaproponowałem jedną z tych rzeczy: Kozaki HotBuys inspirowane Diorem z Fallen Angel. Tylko, że ja chciałem czarne/pomarańczowe, ale już trudno...

No i zabawa: na screenie jest 21 artykułów (nie liczę kozaków o których pisałem i pomijam to,że niektóre artykuły mają po kilka wersji kolorystycznych) , napiszcie mi z jakiego sklepu oryginalnie pochodzą te artykuły. Zasada kto pierwszy ten lepszy. Płacę 10sd od każdej rzeczy.

Edit: Czas na odpowiadanie macie do niedzieli, chyba, że wszystko wypiszecie wcześniej.
(21/21)

43 komentarze:

  1. Widzę spodnie męskie (z CD) z Antidote, sukienki z Basics, kolczyki z Royalty, różowa torebka LE.
    Coś na pewno kupię z tej dostawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bufiasta bluzka to Saint Laurent, żólta i fioletowa kiecka to Basics, rózowa torebka LE, spodnie w płyty Antidote, fioletowe spodnie chyba Original Future

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty inspirowane Balenciaga to Velvet Orchid, spodnie w płyty to Antidote, chusta LE, różowa torba LE, biały pasek ze sprzączką Versace, dwie sukienki z Basics, czarne spodnie z szerokimi nogawkami Antidote, niebieskie buty chyba Antidote, białe kolczyki z krzyżami Royalty (?)

    OdpowiedzUsuń
  4. boże, okropne ciuchy...pasek PPQ, golf bez rękawów PPQ,czarne i białe botki to chyba Rio

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, straszne są. Niestety już wszystko to zostało odgadnięte.

      Usuń
    2. nerka to chyba z Original Future

      Usuń
    3. poza tym zastanawiam się dlaczego admini tylko dodają kolekcje do Vinyl i It Girls,przecież tyle sklepów jest,a oni upodobali sobie tylko te dwa i w kółko tylko w nich widzimy co rusz nowe dostawy

      martusia-16

      Usuń
    4. Nerka to nie OF, też właśnie to napisałem i napisałem to w klubie Royalty, ale nie ma racjonalnego wytłumaczenia czemu oni maltretują te dwa sklepy. Denerwujące to jest bo większość HB, darmówki i wszystko ma metkę Vinyl... A teraz cały czas It Girls.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. może trzeba do adminów napisać żeby zaczęli dodawać też ubrania do innych sklepów,ja bym chciała żeby pojawiały się ciuchy w Bonjour Bizou i Fallen Angel :D to nie wiem skąd ta nerka,może Mr. xD

      martusia-16

      Usuń
    7. Tak to Mr.
      Pisałem, inni pisali i nikt nie dostał odpowiedzi.
      Mogliby artykuły LV dodawać do Tribute, przecież było... Jest dużo ciekawych marek

      Usuń
    8. jak widać oni sami chyba nie wiedzą po co to i nie odpisują dla graczy hah

      martusia-16

      Usuń
  5. Zastanawiam sie czy buty Triple S tp recolor z tribute Balenciaga czy Antidote.. chyba drugie. Pasek Versace, koszula w kwiaty Mr, sukienki Basics, torebka insp Balenciaga Le, top z bufiastymi rekawami YSL, spodnie w plyty Antidote (HM x Moschino XDD), chusta na glowe Le o ile sie nie myle, kolczyki Royalty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dobrze, ale niestety już wcześniej odgadnięte:( Buty był w beżowo-brązowej wersji chyba w przedostatniej kolekcji Anti.

      Usuń
  6. Jeansy meskie Apreski czy jak to tam..

    OdpowiedzUsuń
  7. A te tragiczne cardigany meskie to chyba it girls... byl kiedys taki zolty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansy, bluzki i sneakersy dobrze, niestety co do cardiganu mam wątpliwości.
      3 odp.

      Usuń
    2. Racja co do swetra, 4odp.

      Usuń
  8. topy to nie subcouture?
    opaska to chyba hb z it girls, a bikerki wtedy może z vinyl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie subcouture, to nie vinyl i mogłabyś pokazać opaskę, bo wydaje mi się, że wiem która to, ale zawsze mogę się mylić

      Usuń
    2. niestety nie mam zdjęcia.. to gorsety może voile?

      Usuń
  9. Mnie zastanawia czy kolarki to nelly bo sa tam z prawie taka sama nazwa.. tylko H jest male a nie SHorts jest w nazwie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy beda udane, rzeczy za sc niezle :) chociaz nie wiem po co nam juz tyle tych golfow i kolarek... dlaczego nikt nie zapyta w tej dyskusji o torebki, ktorych jest malo na sd? Louis Vuitton, Dior, Hermes (Kelly czarna ze skory jaszczurki ze swiatecznego kalendarza, to bylby hit!) Chanel... recolor Boy'a do reki bylby naprawde niezly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiają się takie prośby, ale stardoll wybiera co chce. Może być 100 propozycji, stardoll odrzuci 99 świetnych i wybierze tą 1 najgorszą.
      Ja na razie najmocniej wspieram różne wersje torebek od Jacquemus, które był w Anti i LE.

      Usuń
    2. O tak! Zgadzam sie z tym :) wlasnie to co oni wybierają to jakas porazka w wiekszosci przypadkow :/

      Usuń
    3. Niektóre rzeczy w teorii były dobrym pomysłem (jak moje kozaki HB, ale nie w bieli...)

      Usuń
    4. to po co wgl pytają nas o to skoro i tak na koniec robią po swojemu i dodają byle co

      martusia-16

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, strasznie mi sie podobają te rzeczy. Cieszę się z tej różowej torebki z LE haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gorsety original future
    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!