Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Flow
Cześć! Dzisiaj romantycznie i wiosennie :) Na niebieską koszulę narzuciłam ten duży top, ale żeby zrównoważyć rozmiar looku dobrałam bardzo dopasowaną, czerwoną obciskającą spódnicę. Pod masywnym topem znajduje się mała torebka Chanel. Zdecydowałam się na delikatne niebieskie sandałki, żeby nie całość nie wyglądała za ciężko. Postawiłam na lekko upięte włosy z wystającymi kosmykami, która moim zdaniem nadaje tej stylizacji tego romantycznego stylu. Całość uzupełniłam srebrnym nausznicami i kolczykami z perełkami. 


Co myślicie o tej stylizacji? Macie jakiś inny pomysł na użycie tego topu? 
Który element mojej stylizacji najbardziej przypadł Wam do gustu? 

*
Ucieszyła mnie ilość spora komentarzy pod moim poprzednim postem,
dlatego wybrałam 3 osoby spośród nowych komentatorów i postanowiłam nagrodzić je 2 rzeczami z ich wishlisty.
Zostawcie w komentarzu informację co chcielibyście, żebym Wam kupiła oraz koniecznie podpiszcie się swoim nickiem ze stardoll, gdyż nie wszystkich jeszcze rozpoznaję!
Macie na to 24h :)
Zachęcam do aktywnego komentowania moich postów, i rozmowy ze mną w komentarzach.
Niektórzy z Was już wiedzą, że lubię robić niespodzianki :)

16 komentarzy:

  1. Stylizacja wygląda jak z Paris Fashion Week! Jest bardzo odważna, ze względu na fikuśny top czy jak to nazwać XD Góra jest idealna i dlatego dół daje wiele do popisu. Myślę, że zamiast spódnicy można też użyć jeansowe spodnie lub coś zbliżonego kolorystycznie do topu.

    OMG Jestem zawstydzona! XD Dziękuję za wyróżnienie ♥ Mój nick jest taki jak tu - Khair, a z wishlisty najbardziej chciałabym Bat Blouse z Nelly & torebkę Balenciagi z ItGirls :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Masz rację! Zwykłe jeansy także świetnie by się tu sprawdziły, nawet o tym nie pomyślałam. Życzenie spełnione ;)

      Usuń
    2. Jeszcze raz dzięki! ♥

      Usuń
  2. bardzo ładna stylizacja :) choć osobiście nie przepadam za tą bluzką z YH,wygląda ona dziwnie...zmieniłabym buty,bo te mają średni krój

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Góra jest dosyć, hmm...osobliwa. Ja lubię podejmować wyzwania i eksperymentować z modą, co wydaje się Na pozór trudne jest dla mnie ogromną zachętą :)

      Usuń
  3. Ostatnio mam fazę na czerwony i niebieski! Chyba oznacza to tylko jedno... Uważam, że spódnica idealnie komponuje się z górą, a buty przełamują całość, bo ich kształt odbiega nieco od kroju. Wszystko wygląda tak lekko, chociaż mogłoby wydawać się, że ogólnie - stylizacja jest "ciężka", jednak fryzura odbiera tej powagi i tworzy taki wiosenny klimat! :) Bardzo mi przypadła do gustu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję! Ja także myślałam, że stylizacja mogłaby wydawać się ciężka, ale patrząc na spódnicę to chyba ciężar się równoważy :) Buty rzeczywiście - moim zdaniem nadają tutaj smaku.

      Usuń
    3. Zdecydowanie, no i ostatnio mam ochotę na taki kształt butów!

      Usuń
  4. Stylizacja świetna! Dobór tej spódnicy to strzał w dziesiątkę, kolorystyka też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja, ale szkoda, że skupia się tylko na dwóch kolorach

    OdpowiedzUsuń
  6. Top jest piękny i sprawia, że cała stylizacja jest od razu ciekawsza. Podziwiam też, że umiałaś połączyć te dwa kolory w taki sposób, żeby to ładnie wyglądało.
    Dziękuję, za wyróżnienie, jest mi mega miło ♥ Najbardziej z listy chciałabym bordową spódnicę i biały high neck top z Bonjour bizou.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie kolorystyka :) troche trudno mi przekonac sie do tej gory, niby ladna, ale z drugiej strony troche duzo tego - zastanawiam sie jak w rzeczywistości by ten look wygladal. Po prostu jakos nie widze tej torebki na pasku pod kwiecista peleryna (?) 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta stylizacja, wszystko do siebie fajnie pasuje :D
    Nie jestem fanką takich "dużych" bluzek ale dobrze jest czasem poszaleć

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie zmieniłabym dół stylizacji, mimo, że gra kolorystycznie to jakoś moim zdaniem tu nie pasuje. Wyrzuciłabym też tą torebkę. Połączenie obu bluzek jest super :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!