Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Venom
Cześć! Nie od dziś mam słabość do marynarek, więc zapewne będą przewijały się często w moich stylizacjach (zorientowałam się, że znaczną część mojej obecnej szafy stanowią marynarki, sukienki jako przedłużone marynarki itp.). Zdecydowanie dobrze czuję się w stylizacjach z ciekawym przełamaniem stylu eleganckiego, zarówno na żywo jak i na mojej medoll :) Granatową marynarkę (z Museum Mile) skompletowałam z białą elegancką koszulą w stylu vintage, luźnymi spodniami, a całość dopełniłam również granatową torebką na krótkim pasku. 
Moim zdaniem zwieńczeniem stylizacji są złote elementy w postaci sprzączek od torebki, pierścionka, paska i czubków kowbojek.
Koniecznie dajcie znać co myślicie o stylizacji. 
Podoba Wam się ta marynarka?
Gości w Waszej szafie? Macie pomysł na jakiś inny look z jej wykorzystaniem? 

11 komentarzy:

  1. Piękna marynarka i boska stylizacja ♥ Kocham te spodnie.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dodaj proszę marynarkę do swojej listy życzeń bo chciałabym Ci ją sprezentować :)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, podoba mi się, że wykorzystałaś do tej stylizacji te spodnie. Tak samo super wyglądają te złote elementy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty są okropne, a w tej stylizacji fajnie się bronią! super look

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Taka elegancka i gustowna... No i kolorystyka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. I loved this stylization, you look like a boss💗💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, zdecydowanie te złote elementy sprawiły, że stylizacja jest piękniejsza. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja :) mam tą marynarkę,ale jakoś rzadko jej używam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi sie robi niewygodnie na widok tej koszuli jejki czuje jak mnie dusi i gryzie w szyje xd jak patrze na ten duzy pierscionek od razu kojarzy mi sie ze stylem Aurety i az prosi sie o wiecej bizuterii, zwlaszcza na szyi. Buty... niby w rzeczywistości takie sa calkiem fajne, ale na stardoll jakos za nimi nie przepadam. Co do marynarki - kiedys kusilo mnie zeby ja kupic ale malo rzeczy do niej pasuje... a jesli juz cos jest to takie oczywiste polaczenie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie udało Ci się wkomponować tę koszulę w całą stylizację, bardzo mi się ona podoba!

    𝒩𝒶𝑒𝒸𝒽𝒾

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna stylizacja, osobiście obrałabym się tak na każdą okazję :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!