Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #11

Cześć!
Witajcie w kolejnej odsłonie Random Style

W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:

Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia postu:4665

Wyciągając te artykuły jeden po drugim, miałem mieszane uczucia co o ich połączeniu. Ani mi się one razem podobały, ani mi się razem nie podobały. Wiedziałem jedno, że nie wiem, co z tych artykułów zrobię :D

Po 15 minutach przekręcania, łączenia z innymi artykułami, zmieniania koncepcji wyszła mi stylizacja, którą widzicie wyżej. Do futra dodałem wylosowane bolerko z LE. Następnie pod spód dałem ciemnobutelkowy golf. Na to wszystko narzuciłem wylosowane tasiemki. Do tego dołączyłem również spódniczkę Mark Fast. Stylizację dopełniłem tylko kozakami, gdyż żadna torebka mi nie pasowała. Z finalnej stylizacji jestem całkiem zadowolony.

A Wy? Co myślicie o stylizacji?
Dajcie znać w komentarzu :)

11 komentarzy:

  1. dlatego ja swoją szafę przewalam co rusz i wystawiam ciuchy na sprzedaż,bo takie barachło tam się u mnie walać potrafi że masakra :D co do stylizacji to mi ona niestety się nie podoba,nic tu do siebie nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się właśnie za to zabrałam, bo jak zobaczyłam jaka tandeta mi się nagromadziła przez te lata...nieusunięte darmówki itp

      Usuń
  2. Ten naszyjnik, tasiemki (?) w moich oczach zaburzają wszystko gdyby nie on - kolorystycznie byłoby fajnie, dobrze wyszło też połączenie spódnicy i bolerka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ani trochę mi się to nie podoba :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Komszarek... wybor tych rzeczy oj... szczescie tym razem nie sprzyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadanie miałeś ciężkie i podziwiam, że z tego w ogóle coś powstało. Baza jeszcze jakoś wygląda, mimo, że ten futrzak z LE jest dość brzydki. Niestety naszyjnik jest na tyle okropny, że psuje tam wszystko :(.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Poradziłeś sobie, z takich rzeczy sama bym nic nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się ta spódnica, jej kolor totalnie gryzie się że wszystkim. Mam wrażenie, że nawet z butami które są w podobnym odcieniu.
    Poza tym i tak jest nieźle, połączenie tych rzeczy to nieliche wyzwanie. I odkryłam, że mam nowe buty w kategorii "ulubione" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie jestem fanką tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!