Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: miss sixty jumpsuit

6 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja od razu mnie kupiła, pierwsza też jest naprawdę dobra. Makijaż jak zawsze idealnie pasuje do całości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja jest świetna :) w drugiej niepotrzebna jest ta bluzka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Krojem odpowiada mi druga wersja, jednakże graficzna jakość tej bluzki pozostawia wiele do życzenia, ale to chyba każdy już wie, że czasami jest... cieżko! Dobór dodatków w drugiej stylizacji jest super! Z pierwszą miałam na początku problem odnośnie kurtki, jednak po przyjrzeniu się całości, zważyłam że komponuje się ona ze stylem kombinezonu! Nie pasuje mi tylko ten naszyjnik, bo robi bardzo duży kontrast kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są spoko, ale wolę tę drugą. w pierwszej te spodnie są jak dla mnie za wielkie i nie lubię tej torebki.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie wolę pierwszą. podoba mi się ten kombinezon i jego połączenie z bluzką.
    druga tez jest ładna, ale dla mnie trochę za prosta i wypada nudno. natomiast te bransoletki przy rękawach to świetny detal

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!