Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #44

13 komentarzy:

  1. Może to ta miłość do tej kolorystyki... albo jest po prostu świetnie! Ciekawe akcent elegancji! A najbardziej to chyba te buty dopełniają całości i biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie co to nie podoba mi się tutaj ten kapelusz, ale poza tym jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love how you styled this dress. I don't like the structure of this dress :(, love the pattern.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrezygnowałabym z kapelusza i poprawiła torebkę, bo jest krzywo założona. Ciekawe zestawienie :)0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie torebka jest dobrze założona. ja dbam o takie detale

      Usuń
  5. Mi rowniez przeszkadza krzywo nalozona torebka. Outfit nie w moim guscie. Nie podoba mi sie nagromadzenie tych znaczkow. Jedyne co fajnie sie prezentuje, to bransoletki na nodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ta sukienka, wygląda jak balon. Muszę jednak przyznać, że całkiem nieźle sobie z nią poradziłeś bo ten outfit wyszedł całkiem zacnie :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!