Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: Easter Eleganza Extravaganza #3

8 komentarzy:

  1. Króliczek na głowie to dla mnie za dużo xD Ale pomysł z marchewkami na koszuli jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawnie to wyglada xd jak dla mnie te wielkanocne dodatki wygladaja tutaj kiczowato. Sama baza w porzadku

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie samo zdanie jak Pomeranian

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropnie kiczowate i zbyt dosłowne. Widzę powtórzony schemat ozdoby na głowie, brakuje mi w tym pomysłu, odrobiny zastanowienia się nad tym, co się robi.

    𝒩𝒶𝑒𝒸𝒽𝒾

    OdpowiedzUsuń
  5. Bartek śmieszku...to jest takie słodkie haha suuper!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze. Kojarzy mi się trochę z teledyskiem Robbiego Williamsa - You know me xD Pewnie głównie przez zająca.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!