Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Etap I - Głosowanie
Wszystkie głosy przed godziną 00:55 zostały usunięte, ponieważ kilka prac się zagubiło i musiałem je dodać po opublikowaniu posta. Mój błąd, nie sprawdziłem folderu ze spamem. Z góry przepraszam za jakiekolwiek problemy, zgłaszać możecie na maila, w komentarzu lub do Marty ;>

Termin oddawania prac minął, więc możemy zacząć głosowanie! Swoje prace przesłało aż 54 uczestników! Oczywiście, bylibyśmy bardziej dumni gdyby wszyscy przesłali, jednak nie można mieć wszystkiego. ¯\_ツ_/¯
Bez zbędnego przedłużania przechodzimy do prezentowania stylizacji! Tylko jeszcze krótkie informacje i zasady:

Głosowanie trwa do JUTRA 28/04/2020, 22:00
Żeby zagłosować trzeba kliknąć na przycisk ZAGŁOSUJ, który znajduje się w ramce każdej grupy
Głosować można na kilka prac
Kliknij na stylizację, żeby ją powiększyć
Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją, podejrzany wzrost głosów również będzie sprawdzany
Drużyna Simby
Zaplątani
Pingwiny z Madagaskaru
Potwory i Spółka
Armia Lorda Farquaada
Śnieżynki Elsy
Atomówki
Iniemamocni
Wścibskie Dzieciaki
Piękne i Bestie

27 komentarzy:

  1. Zabawa zabawą, ale szkoda tylko, że wszystkie stylizacje nie zostały dodane równocześnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wlasnie wszystkie glosy zostaly usuniete aby bylo sprawiedliwie. niestety bledy ludzkie sie zdazaja i nie zawsze da sie ich uniknac. Kamil
      mial duzo pracy z ogarnieciem wszystkich prac, ludzie nie stosowali sie do jego prosby o linkowanie prac, czesc rzeczy wyladowala w spamie. On jest tylko czlowiekiem, wiec takie rzeczy sie zdazaja. Dlatego tez glosy zostaly wyzerowane po naprawieniu bledow, aby kazdy mial rowne szanse 🌸

      Usuń
    2. dokładnie tak jak Aga powiedziała, jesteśmy tylko ludźmi, a błędy zdarzają się każdemu. nie wspominając już o tym, że każdy ma jeszcze swoje prywatnie życie i sprawy.

      głosowanie zostało dodane od nowa :) :D

      Usuń
  2. Dla mnie nie wszystkie prace we wszystkich grupach wpisują się w kolor jaki miał być - np. ktoś ma wyraźnie fioletowy, a leci w fuksję no to tak średnio no. Jednak jest też wiele świetnych prac na bardzo wysokim poziomie. Ja w tym sezonie Modowych tylko obserwuję "rozgrywkę", ale już teraz mam kilku swoich faworytów. ^^ Głosy oddane!
    Pozdrowionka, powodzonka, zdróweczka dla Was wszystkich,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o te kolory, no to było powiedziane, że może być inny odcień. (No i trzeba wziąć pod uwagę to, że grafika w innych komputerach może się bardzo różnić!) Jednak miał to być kolor wyraźnie dominujący w stylizacji, a w niektórych została użyta tylko jedna rzecz o tej barwie :| Niemniej nie jestem jurorem więc jeśli te stylizacje przeszły, to znaczy że są dobre. Zagłosowałam. Fajnie, że jest z czego wybierać ;)

      izolda1996-k

      Usuń
    2. To własnie Wy jesteście jurorami teraz, głosujecie na stylizacje, które według Was spełniają wymogi i są zgodne z tematem ^-^

      Usuń
  3. Niektórzy tak się wczuli, że użyli tylko koloru swojej grupy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecie na tym polegało zadanie xD

      Usuń
    2. No niekoniecznie, kolor miał być dominujący ale nie musiał być jedyny.

      Usuń
  4. Podoba mi się bardzo dużo prac, w niektórych grupach było ciężko zdecydować się na jedną najlepszą i oddawałam głosy na kilka. Najbardziej ze wszystkich podoba mi się stylizacja HannahCool1232, świetne jest przełamanie tej czerni pomarańczowym. Lubię też różową stylizacje Marty oraz Senbentarz, ale jest naprawdę sporo świetnych stylizacji, jestem w szoku jak większość sobie dobrze poradziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za takie słowa, niesamowicie mi miło! <3

      Usuń
  5. Niektóre stylizacje od razu skradają serce :D Jest na co popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow większość stylizacji jest naprawdę niesamowita, szkoda, że z mojej grupy ostatecznie tylko 4 osoby wysłały prace:/

    OdpowiedzUsuń
  7. głosy oddane :D nie które stylizacje na prawdę są ładne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety muszę przyznać że miałem trudne zadanie bo mało jest fioletowych rzeczy dla panów na stardoll :D Więc jeżeli komuś się moja praca nie podoba- spoko rozumiem :D Ale liczą się chęci! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w stylizacjach od: GirlEwelina - za niesowite połączenie i fantazję z warstwami oraz ostateczną prezentację, dolne partie to mistrzostwo, LadyMK2000 - bo mi mroźno! No i kolorystycznie, jak i krojem wypada wyjątkowo po prostu! filus4444 - najlepsze odniesienie do nazwy tematycznej grupy i idealne połączenie ubrań z dodatkami + ten stój tak pasuje do samej Doll! Jagoda, bo klasa i elegancja, które wpadają w moje codzienne wybory, poza tym estetycznie jest to miód dla moich oczu! emi155, bo jest tak lekko i nieco egzotycznie, a przy tym szykownie, a sama stylizacja nie wypada monotonnie w kwestii kolorów. Uznałam, że głosownie z użyciem ankiety to dla mnie odrobinę za mało...
    Czekam na kolejny etap!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy na stardoll nazywasz się tak jak na bloggerze? Jeśli nie, to proszę napisz w odpowiedzi swój nick ^^

      Usuń
    2. dziękuję, bardzo mi miło! ^^

      Usuń
    3. aaa dziękuję, taki zamrożony plastik :*

      Usuń
  10. Zagłosowałam, choć nie łatwo było wybrać najlepsze stylizacje, ciekawa jestem kolejnych etapów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W niektórych grupach serio ciężko wybrać faworytów... Szkoda, że niektórzy nie postanowili wysłać prac :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chciałem zobaczyć wszystkie prace, ale szczerze przyznam, że jestem troszeczkę niezaspokojony... Liczyłem na dużo szaleństwa, prace nie z tego świata i nie wiem czy to się tutaj pojawiło...
    MajkaStar1999, Singiel, LadyMK200- to jedne z moich ulubionych prac.
    Ale najbardziej moje serce skradł look MeLolitka, gdzie nawet włosy są w kolorze. To jest coś niby oczywistego, ale jednak zaskakującego i zdecydowanie oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że mój look tak Ci się podoba! Zazwyczaj nie ubieram tak swojej doll, ale chyba nie ma lepszej okazji żeby dać się ponieść :) A co do włosów, zobaczyłem je na jakiejś dollce dosłownie dzień przed ogłoszeniem grup i ich kolorów, więc jak tylko zobaczyłem zielony - musiałem je kupić i wypróbować :)

      Usuń
    2. Szalenstwo bedzie gdy pojawi sie temat w stylu drogocenna niezywklosc czy jakoś tak 🤣

      Usuń
    3. Dziękuję! Miło usłyszeć, że podoba Ci się mój look! ♥

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!