Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kobieta w Welonie - La Velata
Witam! Chyba nie myśleliście, że zabraknie tej starej jak świat bardzo limitowanej(xD) maski, która idealnie sprawdza się na Wielkanoc. Króliki stoją teraz w każdym zakątku domu moich rodziców, to już trochę obsesja, ale moja mama wzoruje się na amerykańskich filmach i uwielbia jak dekoracji jest o wiele za dużo. Do maski królika stworzyłem bardzo prosty look, ale taki minimalizm bardzo mi się podoba.
Maska Limited Edition | Stanik Melbourne Minimalism Tribute | Spódnica Limited Edition | Pierścionek Archive | Sandały Limited Edition

9 komentarzy:

  1. Ty wiesz jak ja uwielbiam takie stylizacje 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, bardzo podoba mi się wykorzystanie tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I really loved it, you look like a sexy bunny.
    I think the skirt is the best part, is really nice.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, poprawna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka kocica w przebraniu króliczka. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ♥ Nawet ten dziwny kapelusz czy co to jest się tutaj broni.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny jest ten łańcuch przy staniku, a ozdoba na głowie świetnie nawiązuje do tematu posta. Prosta, a zarazem przykuwająca uwagę stylizacja, mi się podoba.

    𝒩𝒶𝑒𝒸𝒽𝒾

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybym zobaczyła tą stylizacje bez twarzy Twojej doll nigdy nie powiedziałabym, że jest Twoja :D nie zmienia to jednak faktu, że mi się podoba. Jest bardzo wyważona.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!