Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dom Moneta w Giverny
Witam! Nie wiem co się dzieje, ale dawno nie miałem tylu problemów ze zrobieniem posta co dzisiaj. Wyniki mini spoilerowego konkursu znajdziecie w moim następnym poście. Ale... nie pojawi się on za tydzień, a za 5 godzin. Stwierdziłem, że skoro mam już kilka looków zrobionych to lepiej, żebym je na bieżąco dodawał, bo planowanie się zawsze źle dla mnie kończy(kasuję wszystko, bo nic mi się już nie podoba). W środy publikuję tylko ja, to czemu nie dwa razy. Ten outfit to ofiara mojego planowania. Odtwarzałem to chyba już 3 razy i co chwilę kasowałem, bo coś mi się nie podobało, ale teraz już sam siebie zmuszam i pokazuję go Wam. Jak na mnie dużo koloru...

Edit: Nie wiem co się dzieje, ale nie umiałem(i nadal nie umiem) napisać poprawnego zdania, może coś z tego mojego wywodu zrozumiecie.
Kolczyki Epiphany, Fallen Angel | Kimono Decades | Torebka Antidote | Spodnie Runway | Buty Fallen Angel

21 komentarzy:

  1. ładna,mi się podoba :) zastanawiam się nad kupnem tych szpilek,bo mają ładny kolor a poza tym admini mało dodatków robią w fioletowym odcieniu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Oczywiście polecam ich zakup, bo są bardzo praktyczne i mają ładny kolor. Admini mają dziwy gust i czasem ich decyzje są trochę dyskusyjne.
      Ważna zasada: Butów nigdy za dużo!

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie połączenia pastelowego fioletu z czernią. To ciekawa mieszanka! Jedyne co bym zmieniła to kolczyki na srebrne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Postawiłem na złoto, bo chciałem trochę ocieplić ten look (srebrne jeszcze bardziej by go oziębiły) i torebka ma złote elementy, a wiem, że niektórym to bardzo przeszkadza.

      Usuń
  3. Uwielbiam, stylizacja dopracowana pod kazdym wzgledem. Zazdroszczę kimona, jest takie piekne 💖 rowniez po zobaczeniu tej stylizacji zastanowiam sie nad zakupem tych butow, sa calkiem ladne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kimono faktycznie jest bardzo ładne, ale nie wiem czy dużo razy z niego skorzystam...
      Polecam buty!
      Dziękuję<3

      Usuń
  4. Jak ja uwielbiam Twoje wywody - są takim słodkim dodatkiem do stylizacji! Dawno nie widziałam fioletowego i to całkiem szkoda, bo u Ciebie wyszło to naprawdę dobrze. Idealnie dobrana fryzura, serio! Zakochałam się w tych butach, chociaż nigdy nie widziałabym takich u siebie. XD
    No i ogólnie uważam, że w tym wypadku przełamanie kolorystyczne (odcień) pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkim- ooo uroczo Dziękuję:)
      Fryzury szukałem chyba ponad rok xd

      Usuń
  5. ja się cieszę, że dodałeś tę stylizację. całość bardzo mi się podoba. zazdroszczę też tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Sukienka to taki przypadek, bo oglądałem bloga z realnymi wersjami artykułów z SD i tak wpadła mi w oko, a później na Facebooku ją znalazłem i kupiłem.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja, kolory takie nieoczywiste co jest plusem :D Chyba pierwszy raz widzę to kimono :o, a jest bardzo fajne, chociaż na pewno niełatwe do użycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Właśnie ja też wcześniej go nie widziałem i jakoś tak mi się spodobało. Całość powstała dosyć szybko, więc nie aż takie trudne.

      Usuń
  7. Dobrze, że dodałeś tę stylizację, bo jest piękna. Coś innego, bo rzadko widzę całe looki w tym kolorze. Te same buty ostatnio kupiłam jako dodatek stylizacji do modowych rywali i są boskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Można potraktować ten look jak odkupienie, bo w poprzedniej edycji miałem właśnie ten kolor i byłem chyba najgorszy w grupie xd

      Usuń
  8. Chyba fioletowy powrócił do łask, coraz więcej stylizacji widzę w tym kolorze, podmieniłabym tylko spodnie, może na czarne, buty śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko kiedyś wraca do mody... Czarne, chciałem właśnie, żeby nie było nic czarnego, bo cały czas go używam:(
      Dziękuję:)

      Usuń
  9. Chociaż jakość graficzna tej koszuli pozostawia wiele do życzenia, to stylizacja bardzo mi się podoba.
    Buty piękne! Chyba je kupię :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówmy o złej jakości, w poprzednim poście rękawy wyglądały jak przyklejone w Paint....
      Buty piękne!
      Dzięki:)

      Usuń
  10. z Twojego wywodu zrozumiałam wszystko, więc nie jest tak źle haha :D stylizacja jest bardzo ładna, kolorystyka na plus

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!