Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Chatka w lesie + Prezenty


Cześć! 
Dziś trafia do Was aranżacja prosto z domku w lesie. Marzę o jakimś wyjeździe, zmianie klimatu...

Jak myślicie, kto mógłby mieszkać w takim pokoju? 
Dla najciekawszych odpowiedzi wręczę prezenty

A o to wyniki z poprzedniego posta:
Dostałam dwie bardzo ładne prace, z cudowną roślinnością. Nie umiałam zdecydować się na jedną, więc dzielę nagrodę.
Każda z Was (Khair i Metalka777 ) otrzymuje po 25sd +  decor prezenty.

Pozdrawiam Klaudia

12 komentarzy:

  1. Matko jak pięknie! Pierwszy kto wpadł mi do głowy to jakiś artysta - malarz lub kompozytor, to wnętrze ma taką artystyczną duszę. Marzą mi się w moim domu takie duże okna :D
    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ślicznie za nagrodę! ♥ Zawsze pokoje z widokiem na las kojarzą mi się z pokojem Edwarda ze Zmierzchu XD Twoja aranżacja jest bardzo przytulna. Mam ochotę spędzić tam kwarantannę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wyglada! Ja chyba już do wnętrz weny. Jedynie usunęła bym to przeszklenie(?) na podłodze. I tez marzy mi się wyjazd, w sumie gdziekolwiek.... zaczynam już świrować w domu

    OdpowiedzUsuń
  4. That's the most beautiful desing i've ever seen! 💗💕😍 You did an absolute amazing job.
    I'm thinking that, probably, Tarzan would like to live there

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna aranżacja! Dawno mnie żadna tak nie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niestety tym razem zabraklo czasu aby stworzyc jakies wnetrze :( nie ukrywam ze ja rowniez mysle zeby sie gdzies wyrwac, najchetniej nad morze... ciekawie w Twojej aranżacji prezentują sie drobnw dekoracje, stwarzaja niepowtarzalny nastroj :) zaskoczyl mnie pomysl na okno w podlodze, rzadko to widuje na stardoll :D kto tutaj moze zamieszkac? Chyba jakis bogaty właściciel tartaku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim pokoju? Każdy kto ma chociaż gram dobrego gustu! Brąz, zieleń, ecru - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem, że mimo tylu elementów to wszystko wygląda tak pięknie i idealnie. Wymarzony pokój, oddałabym wszystko, by kiedyś móc zamieszkać w takim domku, w środku lasu nad rzeką, czy jeziorem. To wnętrze kojarzy mi się z osobą, która kocha naturę- ekologię i przed strachem co robią ludzie z planetą uciekła właśnie do dzikiej natury. By żyć w zgodzie z nią i ze sobą. Czasem przychodzą do niej leśne zwierzęta np. jelonki, lisy, a ona cieszy się, że podjęła najlepszą decyzję w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Mój ukochany odcień zieleni ♥♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!