Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
3siostry & Klaudialigenza & Marta_03 vs kolor zielony i żółty
Witajcie kochani! 
Z okazji świąt przygotowałyśmy kolejny pojedynek na aranżacje. W tym wydaniu dołączyła do nas Klaudia, którą już na pewno poznaliście. Jak temat przewodni wybrałyśmy odcienie koloru zielonego i żółtego, które według nas bardzo kojarzą się ze świętami Wielkanocnymi. 

3siostry


Klaudialigenza


Marta_03



Która aranżacja podoba się Wam najbardziej?
Dajcie nam koniecznie znać! 

12 komentarzy:

  1. Niestety nie lubię tego koloru, jedyny odcień, który toleruję to ten przygaszony, dlatego wygrywa aranżacja Marty ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym wybrać najlepszą, ale wszystkie bardzo mi się podobają. U Marty jedynie przeszkadzają mi dwa kwadraty w środkowej ramce. Byłoby lepiej jakby wszystkie trzy miały tylko jedną ramkę w środku. Ale poza tym wszystkie trzy aranżacje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym miejscu aranżacja Marty - jest stonowana i w fajnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wygrywa aranzacja 3siostry, nie mam sie do czego przyczepic ;) u Klaudii meble kolorystycznie idelanie pasuja do tego wnetrza. Moze troche ta kanapa mi sie nie podoba i babciny obrus, ale przymkne na to oko ;) u Marty podloga jest za ciemna, kolor scian mi sie niezbyt podoba. Reszta ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trójeczka najbardziej! ♥ musztardowa kanapa super pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie najlepsza jest aranżacja od 3siostry, przestrzeń jest dobrze wykorzystana, a zarazem patrząc na to wnętrze nie ma się wrażenia przepychu, mimo, że dość dużo się w nim dzieje. Jedynie przeszkadza mi powtórzenie pufy przy drzwiach oraz dobranie do siebie oświetlenia sufitowego, mimo, że motyw kwiatowy jest czymś, co je łączy, są to lampy w zupełnie odmiennych od siebie stylach. W drugiej przeszkadzają mi nieprawidłowe proporcje i tu z kolei nie wiadomo na czym "zawiesić oko". U Marty jedynie brakuje mi dywanu i w porównaniu z pierwszą aranżacją, dla mnie, wypada dość nudno, zwłaszcza pod kątem rozmieszczenia mebli.

    𝒩𝒶𝑒𝒸𝒽𝒾

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne aranżacje :) ale najbardziej przypadła mi do gustu Marty,bo tam nie dominuje kolor żółty za którym osobiście nie przepadam...brakuje tylko dywanu i wywaliłabym te ramki ze ścian,to już lepiej by pasował tam jakiś konkretny obraz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie aranżacje są piękne! Aż trudno wybrać najlepszą..

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tych wnętrzach, boskie są

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe są te wnętrza!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!