Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Książkowy kącik + Konkurs


Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z aranżacjami dla moli książkowych. Teraz gdy panuje epidemia, gdzie większość z nas siedzi w domach i ma więcej czasu. Mamy chwilę aby chwycić książkę w ręce i oddać się lekturze. Oczywiście też jest możliwość nadrobienia zaległych seriali czy filmów.

Moje aranżacje:
Wnętrza wykonałam w jasnych kolorach, za oknem morze albo widok na miasto. Wolicie pierwszy pokój, a może drugi bardziej minimalistyczny?



Realne inspiracje:

Konkurs 
Zasady  :
♥ wykonujecie aranżację wnętrza na Temat: ,,Książkowy kącik", u siebie lub u mnie w apartamencie
♥ gotową i podpisaną pracę linkujecie na stronie typu imgur.com i link wstawiacie w komentarzu pod tym postem
♥ czekacie na wyniki, które pojawią się w poście w następnym tygodniu 

Nagroda  dla najlepszej pracy: 
50stardollarów + decor niespodzianka 

Wyniki 
Do konkursu w poprzednim tygodniu zgłosiły się trzy osoby, z czego się bardzo cieszę. Każda praca była inna i miała coś w sobie. Zadanie faktycznie nie było proste ale daliście radę :)

1 miejsce - 50sd+prezenty trafia do Pati-1997.

Zgłoś się w mojej księdze gości klaudialigenza po odbiór stardollarów.
Wyróżnienie w postaci upominków dla  Metalka777 i  Anulcia345.
Gratuluję! 

15 komentarzy:

  1. O kurcze, bardzo dziękuje! :D
    Świetny pomysł na kolejny konkurs, osobiście uwielbiam książki i od kiedy siedzę w domu pochłonęłam już kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapcie bardzo dobre kody do Stardoll na stronie poniżej macie:

    https://freehackpl.com/hack-do-stardoll/

    miłego grania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze wnętrze kupuję w całości, widok na morze to coś co kocham więc bez problemu bym się odnalazła w takim miejscu :D
    Gratuluję, świetna kuchnia! Oczywiście dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny dobór kolorów. Bardzo chciałabym w końcu skończyć czytaną książkę. No cóż, po maturze. Spróbuję się zgłosić tym razem, chociaż aranżacje to nie jest moja mocna strona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze jest ładne, w drugim pusto jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba wnętrza są ładne, ale drugie jest lepsze, takie przejrzyste.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że robisz to bo to lubisz, dlatego tak dobrze ci wychodzi :) Pierwsze wnętrze jest super! I gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłam coś w całkiem innym stylu...
    https://zapodaj.net/6f3d305858f90.jpg.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Aranzacje przedstawione w tym poscie sa bardzo staranne i dopracowane. Podoba mi się bardzo kolorystyka w kazdej z nich. Jesli chodzi jednak o same meble, to nie do konca moj styl, chociaz blizej mi do tej pierwszej ;)
    Dziękuję za prezent :)

    U mnie ponownie szaro... pokoj kojarzy mi się z pokojem dziennym w domu fotografa - playboya...
    https://imgur.com/Gz0hf70

    mecze sie z tym durnym paskiem w apartamencie.. ktos wie jak go schowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety sama nie wiem jak się go pozbyć :( zawsze wycinam zdjęcia tak aby nie było go widać.

      Usuń
    2. wystarczy wyciągnąć inną rzecz z szafy/schowka, położyć daną rzecz na miejsce, które nie będzie nam potrzebne do zdjęcie i na końcu kliknąć na ścianę/podłogę, która jest w apartamencie. (ta, co jest już zawsze, a nie dodana przez Was). mam nadzieję, że zrozumiale napisałam ;)

      Usuń
  10. Piękne wnętrza, bardziej podoba mi się drugie. Gratuluję zwyciężczyni, świetna aranżacja! :D Ja niestety nie wezmę udziału, totalnie nie umiem dekorować :<

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!