Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: Beige Bottom

8 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są bardzo fajnie, podoba mi się wykorzystanie bluzeczki z Vinyl (sama podchodziłam do niej już kilka razy i nic z tego nie wyszło). W drugiej super jest połączenie topu z tą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne stylizacje :) w pierwszej zrezygnowałabym tylko z tego daszka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie obie stylizacje są super, uwielbiam te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są świetne, ale zdjęłabym ten daszek.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tylko ta z kapeluszem mi sie podoba, ale sadze,ze wybor bluzki nie jest najlepszy, to samo dotyczy sie rekawiczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych butach po lewej, chociaż nie jestem przekonana, co do nakrycia głowy. Z drugą musiałam się poznać, bo na początku uderzyła mnie liczba kolorów i krojów, ale im dłużej patrzę, to bardziej mi się podoba. :d

    OdpowiedzUsuń
  7. obie stylizacje są świetne, ale z pierwszej zmieniłabym to nakrycie głowy na inne, albo w ogóle z niego zrezygnowała. Tak to jest genialnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!