Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Easter egg
Cześć! Witam się dzisiaj z Wami jako kolorowa pisanka :D 


Oprócz stylizacji, przygotowałam dla Was także loterię, nagrodzę  aż trzy osoby wybrane spośród komentujących tego posta.
Do wygrania są: niebieska spódnica Balenciagi, czarna minii z Callie's Picks oraz czarna torba również z Callie's Picks. Dodajcie do swojego komentarza informację, na której rzeczy Wam najbardziej zależy, a ja postaram się spełnić tę prośbę!



*
Chciałabym Wam wszystkim - redaktorom i czytelnikom QoF życzyć zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, pomimo tej trudnej sytuacji w jakiej się znaleźliśmy, żebyśmy nadal potrafili się cieszyć z tego wyjątkowego czasu. 

11 komentarzy:

  1. wow, boska stylizacja i ta kolorystyka! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, może nie powinnam się przyznawać, ale stylizacja zrobiona w mniej niż pięć minut, bardzo intuicyjnie i pod wpływem impulsu :D Coś Cię konkretnego interesuje z rzeczy do wygrania? :)

      Usuń
  2. Generalnie nie lubię tych dwóch kolorów razem, ale stylizacja jest urocza i bardzo świąteczna :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się jednak podoba pomimo niechęci do tego koloru :)

      Usuń
  3. fajna, taka świeża stylka ;p
    chętnie przygarnę spódnicę z balenciagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko wygląda ta stylizacja :D Kolorystycznie nie pasuje, ale skojarzyła mi się z kurczaczkiem xD
    Również Wesołych i spokojnych Świąt!
    Czarna mini jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mi bardziej z pisanką, kurczaczek przecież żółty :p! Dzięki za życzenia.

      Usuń
  5. Jakos nie przepadam za opaskami, ta dziwnie wyglada przy takiej fryzurze, mam wrazenie ze jest krzywo nalozona. Mysle,ze ten makijaz oka niezbyt pasuje do Twojej doll. Jeśli chodzi o kolorystyke, to dobry wybor :) stylizacja wyglada oryginalnie! Hm... moze interesuje mnie czarna spodniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i oryginalna stylizacja. Trudne kolory, a Tobie się udało, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!