Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Translucent
Cześć! Dzisiaj mam dla Was bardzo elegancką stylizację, gdyż przyodziałam swoją medoll w smoking, ale żeby nie było za nudno dodałam transparentne buty i torebkę.
Macie już te spodnie??? Dla mnie są super!
     Przekonałam się do peruk, może macie do polecenia jakiś projektantów, którzy tworzą włosy w podobnym kolorze do tego widnieje na mojej dollce? (Oprócz liability, leggurs i germanottal)
A co do stylizacji, to obiecuję, że następna będzie w kolorach. Powoli wymieniam swoją szafę i zaczynają gościć tam ubrania lepszej jakości niż wcześniej, mam nadzieję, że będzie to zauważalne. 
Mam wrażenie, że trudno sprzedać niektóre ciuchy, niektóre nawet sporo straciły wartość.

Lubicie peruki na swoich lalkach? Macie jakieś swoje ulubione?
Często robicie porządki w swojej (wirtualnej) szafie? 
Jak zwykle - proszę, podzielcie się ze mną swoją opinią na temat tej stylizacji :)

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie eleganckie looki, zwłaszcza jak zawarte są w nich wszystkie ubrania, które lubię, a nigdy ich nie użyłem.
    Jeśli chodzi o zmiany w szafie to mogę się nazwać ekspertem, bo tak jak już kombinuję to... Dziwi mnie, że LE tak bardzo ostatnio straciło na wartości:( Trudno cokolwiek sprzedać i nie stracić, ale Tribute (zwłaszcza te 2015-19) zyskują kosmiczne wartości.
    Też kiedyś mówiłem, że nie lubię niczego ze stardesign, a teraz kupuję wszystko co się da, więc radzę uważać, żeby się nie uzależnić;) Polecam Ata, uwielbiam peruki jakie tworzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szybko na wartości zyskują ubrania LE inspirowane wielkimi projektantami, szczególnie torebki, dlatego polecam w to inwestować. Dodatkowo oprócz czyszczenia swojej szafy wyszukuję tanie perełki w bazaarze i sprzedaję ze sporym zyskiem. Niestety idzie na to sporo kasy i inwestycja zwraca się dopiero po jakimś czasie, a skumulowało mi się ok. 200 przedmiotów i czuję, że w rok się z tego nie wygrzebię :| Tak jak już rozmawialiśmy - trudno coś szybko sprzedać z zyskiem, w dodatku teraz wychodzą te recolory... Staram się przyhamować z tą rozrzutnością na peruki, bo i tak używam tylko kilku ulubionych. Myślałam, że Ata ma tylko ciemne peruki, muszę sprawdzić!

      Usuń
    2. Kiedyś miałem obsesję na punkcie LE i miałem 80 stron LE w bazarze i tylko niektóre rzeczy zyskały na wartości, na szczęście już większość sprzedałem i teraz zostało mi już tylko ze 100 artykułów do sprzedania. Ata ma różne, ale ostatnio rzadko coś dodaje, trzeba trochę poszukać albo poczekać. Denerwuje mnie, że projektanci ostatnio cały czas robią te super ekskluzywne peruki, bo łatwo to kupić, ale szczerze nikt tego później nie chce:(

      Usuń
    3. To dobrze, że już niewiele Ci zostało, dobrze jest szybko się tego pozbyć i mieć spokój. Osobiście to przeraża mnie aktualny bałagan spowodowany tymi ciuchami w moim apartamencie, totalnie burzy moje poczucie estetyki i perfekcjonizm. Ja mam czasem problem z nałożeniem tych peruk, albo zajmuje mi to zbyt dużo czasu więc rzadko je zmieniam. Ostatnio kupiłam taką skomplikowaną (dla mnie) 7 częściową perukę inspirowaną fryzurą Lady Gagi i do dzisiaj nie potrafię jej ułożyć, miałam już chyba z 5 podejść :(

      Usuń
    4. Zazdroszczę Ci akurat tej peruki! Od początku ją chciałem, ale jej cena to koszmar. Znam autora tych peruk i szczerze to każda jego peruka wymaga kilku godzin do odpowiedniego założenia,sam kupiłem czerwoną 10 częściową perukę i też ani razu jej nie założyłem:( Peruki też tworzą na konkretnej twarzy i później trudno jest dopasować ją do swojej doll. Ja mam jeszcze dodatkowe utrudnienie, bo nie mam brwi i jak coś za wysoko założę to mam czoło do kosmosu.

      Usuń
    5. Jak będziesz kiedyś bardzo chciał jej użyć to bez problemu mogę Ci ją pożyczyć!

      Usuń
  2. bardzo ładna stylizacja :) ja peruk nie używam wgl,bo szkoda mi sd na nie,a co do szafy to ostatnio tyle rzeczy posprzedawałam,bo wyszło że artykuły nie są mi potrzebne,nie których nawet nigdy nie użyłam,więc bez sensu żeby leżały i zawalały miejsce

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bałam się, żebyście nie uznali, że jest zbyt prosta i nudna :) Ja też tak kiedyś myslałam, ale odkąd kupiłam swoją pierwszą perukę... W dodatku kiedy widzi się te setki stron z beznadziejnymi artykułami szybko można stracić motywację do wykonania stylizacji.

      Usuń
  3. Stylizacja genialna, bardzo lubię takie eleganckie wydania dollek. Co do peruk, jestem uzależniona. Uważam, że medoll wygląda o niebo lepiej, oczywiście w tych dopracowanych, od dobrych projektantów. Ja mogę polecić sedocan, malu_gata1234, sakura.t, Nath.Wright, VersionOne, chankester, imeva, PearlStargio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też jestem miłośniczką eleganckich stylizacji. Peruki są naprawdę fajne, nie jestem tylko przekonana do masek na twarz :/ Dziękuję także za polecenie, część z nich znam :)

      Usuń
  4. Bardzo klasycznie, ale nie ma nudy! Transparentne dodatki dały trochę nowoczesności i można powiedzieć, że ożywiły czerń! Buty są świetne, są nieoczywiste i myślę że trochę futurystyczne :D
    Całość skradła moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest super! zdecydowanie moja ulubiona, z których tutaj przedstawiłaś.

    kiedyś na bieżąco sprzedawałam ciuchy i czyściłam szafę.. teraz? uzbierało mi się ponad 200stron w bazarze i sprzedaje ewentualnie jak mam coś podwójnie... dziwiłam się ludziom, którzy mówili, że nie sprzedadzą, bo się może przydać, a teraz sama tak robię xD nie można się po prostu z tymi ciuchami rozstać lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do włosów ze stardesign, to zawsze je bardziej lubiłam niż te z plazy..

      uwielbiam projekty achrome, claudentia, thexfan, wangover, ata :) czasem germanottal coś ładnego zrobi, ale teraz to rzadko mi się jego fryzury podobają ;p
      no i oczywiście duskalina i bylovely - niestety ona już nie tworzy :(

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba.
      Ja jakoś nie mam problemu z pozbywaniem się ubrań jeśli chodzi oczywiście o te, których od dłuższego czasu nie używam. Jak kupię coś pod wpływem chwili i okazuje się niewypałem to zaraz szybko to sprzedaję z zyskiem.

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba efekt końcowy, dodatek tych transparentnych elementów i plus za lakier do paznokci :D
    Ostatnio jak miałam SS sprzedawałam trochę starych rzeczy na SB, teraz tylko czatuję na jakieś okazje w Bazaarku :D
    Co do peruk to bardzo się do nich przekonałam - kiedy Stardoll nie dodaje nic nowego ludzie tworzą bardzo ładne, realistyczne włoski więc mam już trzy, a pewnie będzie tego więcej :D Ładne fryzurki robi LakostaS

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię elegancję więc stylizacja jak najbardziej mi się bardzo podoba.
    Peruk nie noszę, ale niektóre są faktycznie ładne.
    Ja mam ogrom rzeczy, ale... Przez dobre pół roku nie miałam zbyt możliwości korzystać z komputera, a teraz kiedy jestem już w domu, to komputer się popsuł i żyję tylko z telefonem, bo nie mam kasy żeby kupić, od taki żarcik od losu. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Może to i lepiej, że tak u Ciebie się stało...Komputer i telefon to straszne pochłaniacze czasu :|

      Usuń
  8. Piękna stylizacja, ja kocham klasyki, zwłaszcza w czerni ;)
    Co do peruk-mam wiele. Większość z ciemnych kolorach, bo nie przepadam za blondem.
    Moja ulubiona to ta od Tassel. (jeszcze jest dostępna) a tak to lubię stare projekty liability i chyba nikt nie wspomniał o MarthaDiamond, z tym że ona(?)ma kolorowe aktualnie.

    A tak btw to zauważyliście, że większość tych projektantów ma szybko usunięte konto? Połowy już nie mogę wyszukać. Ciekawe z czym to jest związane.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też to zauważyłam. Wiele z tych osób, od których jeszcze rok temu kupowałam rzeczy nagle nie ma konta. Rozumiem, że niektórzy przestają grać, ale żeby, aż taka większość usuwała konto na stałe z własnej woli??

      Usuń
    2. Dziękuję!
      Też wydaje mi się, że po prostu usunęli sami te konta, ale nie rozumiem dlaczego.

      Usuń
  9. Ladny elegancki look! Moze ten plastik przy szpilkach jest niepotrzebny, ale to taki szczegol. I tak wyglada dobrze :) nie mam ss wiec nie mam takich problemow xd co do wartosci to sie zgadzam... wiekszosc traci. Albo ktos drogo sprzedaje :/ ja rowniez swiadomie teraz kupuje, nie zbieram na wielka gromade co popadnie... co do peruk - tak mam ulubione: dlugie blond rozpuszczone, kucyk, i brazowe takie lekko rozwiane :D nie pamietam projektantow... kiedys tak cenne i ladne byly peruki od Viivian i jej innych kont typu Bape. Taaeh itd.... szkoda, ze ciezko je znalezc... albo ktos drogo sprzedaje :( chociaz sporo chyba jest ich kopii xD

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja jest super. podoba mi się ten smoking. zastanawiam się trochę jakby to wyglądało bez bluzki, ale chyba te wycięcia przy klapach na to nie pozwalają, no nic.

    ja też robię porządki w szafie. wywalam wszystko do pokoju, bo potem łatwiej te rzeczy w bazarze znaleźć, a mam ponad 300 stron, więc ładuje się to okropnie. dużo takich śmieciowych rzeczy też utylizuję. już mam ogarnięte bluzki, bieliznę, kombinezony, wszystkie doły i okrycia. zostały mi sukienki (horror) i dodatki. ja te rzeczy sprzedaję po 2/3 sd żeby się tego pozbyć, czasami stoją kilka dni a czasem wszystko pójdzie.
    ostatnio to mi odbiło i siedziałem w bazarze. nakupowałem rzeczy ze starych kolekcji LE (6,7,8), głownie chyba z sentymentu. najśmieszniejsze jest to, że nie mam na razie na nie żadnego pomysłu xd
    co do fryzur to je lubię, ale nie u siebie. mam jedną, dawno jej nie używałem i nie wiem czy się do czegoś jeszcze nadaje. ja mam chyba zbyt szczegółowe wymagania by coś znaleźć fajnego, bo musi być w tlenionym blondzie, najlepiej krótka z odkrytą szyją i uszami by móc nosić biżuterię, także no. jak ktoś coś widział, ktoś coś wie, to dajcie mi znać

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, chociaż sama nie przepadam za eleganckimi outfitami na mojej doll, to na innych bardzo je lubię.

    Ja bardzo mało sprzedaję z mojej szafy, czasem tonę w tych ciuchach. Jak mnie najdzie to przez dwa/trzy dni powystawiam coś do bazaru, ale zaraz potem mi się odechciewa i zostawiam to w spokoju. Powinnam się kiedyś zabrać za to porządnie, bo przez ten śmietnik w szafie tracę motywację do robienia jakichkolwiek stylizacji...
    A fryzury od projektantów bardzo lubię, już teraz nie wyobrażam sobie wrócić do podstawowych włosów z gry. Jak mam już jakąś fryzurę to raczej nie zmieniam jej co kilka dni, a trzymam na doll aż mi się znudzi, by kupić kolejną, a poprzednia staram się sprzedać. Nie kolekcjonuje raczej fryzur, bo i tak nigdy nie mam ochoty czy motywacji by zmieniać je częściej :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, trafia w moje gusta! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja piękna, przekonuje mnie w 100%. Smoking sam w sobie jest lekko nudnawy ale dodatki wprowadzają to coś dzięki czemu chcesz ubrać swoją wirtualną lalkę tak samo!! Mega ❤ aleksander.d

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!