Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: snake application

6 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej nie podoba mi się blezer i ta bransoleta na nogawce

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, obie stylizacje są mega i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, pierwsza stylizacja to królowa :D Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest cudowna, natomiast nie lubię tej kurtki w drugiej

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza jest bardzo dobra. prosta baza świetnie została wzbogacona o złote dodatki, które robią swoje.
    w drugiej nie podoba mi się ten wąż. może jakby był gdzieś przy kostce i był mniejszy to może bardziej, by mi się podobało. reszta jest jak najbardziej udana. bardzo lubię ten blezer

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są super. W pierwszej najbardziej podoba mi się płaszcz i jego zdobienia, a druga jest bardzo klimatyczna. Przypomina mi to Game Of Thrones troszkę :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!