Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Co Nasz Pan Widział z Krzyża
Witam! Miało mnie tu nie być, ale jednak zdecydowałem się dodać coś od siebie z okazji świąt. Ja nie jestem osobą wierzącą, nie lubię tradycji i ogólnie jestem dziwny... Mniejsza o to.
Dzisiaj święci się pokarmy, moja mama zawsze mówi, że święci się koszyczek, dlatego ja w dzisiejszym looku święcę "koszyczek" od Jacquemus (mam nadzieję, że ta gra słów Was nie obraża). A że już mamy wiosnę, to moja lalka przebrała się za wazon z kwiatami:)
Wkręciłem się w świetną aplikację DailyArt i to właśnie z niej tytuł. 
Wianek Limited Edition | Kolczyki Antidote | Sukienka Voile, Fudge | Bransoletki Epiphany, Epiphany, Mawi | Koszyk Antidote | Sandały RIO

14 komentarzy:

  1. Ta stylizacja jest oszałamiająca! Wianek na glowie to strzal w 10 :) wszystko idealnie dopasowane 👌 ja rowniez nie naleze do ludzi bardzo wierzacych... tradycja jest uciazliwa jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Wianek od początku bardzo mi się podobał i cieszy mnie, że udało mi się go użyć.
      Nie wszystkie tradycje są złe/zbędne, ale niektóre są bardzo fałszywe i sztuczne i moim zdaniem powinno się nad nimi głęboko zastanowić.

      Usuń
  2. Przepiękny ten wazon ♥
    Ja nie mam problemów z tradycjami świątecznymi, o ile świętuję z moimi domownikami ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:)
      No ja spędzam ten czas z rodziną i jestem tam, ale wiem, że sam w przyszłości nie będę tego kontynuował.

      Usuń
  3. Fantastyczna, aż bym poszła na zewnątrz poszukać kwiatków do wianka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Nie wiem gdzie mieszkasz, ale jak będziesz uważna(i odważna) to możesz spróbować...

      Usuń
    2. W mieście niestety mogę co najwyżej ukraść komuś z balkonu pelargonię, ale może lepiej nie xD

      Usuń
    3. Wianek z pelargonii... Oryginalne, tego jeszcze nie było, musisz to zrobić!

      Usuń
  4. piękna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja, ta sukienka jest genialna. Kwiaty we włosach też świetnie się tu sprawdziły.
    Ja osobiście jestem osobą wierzącą, a Wielkanoc jest według mnie najważniejszym świętem, bardzo żałuję, że kolejny rok z rzędu spędzam te święta bez rodziny, nawet tej najbliższej. Ale szanuję ludzi, którzy nie wierzą i mają inne podejście do tradycji. To jest właśnie piękne, że jesteśmy od siebie tak różni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Sukienka to jest hit, ale zapłaciłem za nią jak za zboże:(
      Strasznie mi przykro, że nie możesz zobaczyć się z rodziną, wiem jakie to dla ciebie ważne i nie mogę sobie wyobrazić co czujesz.

      Usuń
  6. Fenomenalna stylizacja! Nie wiem co więcej napisać, jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!