Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Etap I
62
uczestników
10
grup
1750 sd
pula nagród głównych
Prolog
Zgłoszenia właśnie się zakończyły, wszyscy uczestnicy zostali przypisani do grup, a więc czas ruszyć z konkursem - rozpoczynamy Etap I! Do konkursu zgłosiły się łącznie 62 osoby, liczba której się osobiście nie spodziewałem. Oczywiście nie obyło się bez problemu podczas przypisywania do grup, gdyż nie jest to najłatwiejsza liczba do podzielenia, żeby było po równo uczestników w każdej grupie. W ten sposób powstało 10 grup, z czego 8 grup po 6 uczestników, a 2 grupy po 7 uczestników.
Grupy
( / ) po najechaniu myszką / kliknięciu na zdjęcie pojawi się nick
• kolor tła za nazwą grupy jest kolorem grupy (o tym niżej)
• tak, nazwy grup są inspirowane bajkami
Drużyna Simby
Zaplątani
Pingwiny z Madagaskaru
Potwory i Spółka
Armia Lorda Farquaada
Śnieżynki Elsy
Atomówki
Iniemamocni
Wścibskie Dzieciaki
Piękne i Bestie
Zadanie - Etap I
Jak to już bywało wcześniej, Etap I jest teoretycznie najłatwiejszy, jednak po tym etapie wybierany jest lider grupy, więc warto się postarać i nie kierować się łatwością zadania. Mimo tej łatwości, stylizacja nie musi być wcale prosta - wręcz przeciwnie!

Zadanie polega na wykonaniu stylizacji z użyciem koloru grupy, do której należycie (ma być on dominujący). Kolor może być bardzo zbliżony, ale nie musi. Przykład: Kolorem bazowym grupy Potwory i Spółka jest fioletowy, więc może być on zbliżony, jaśniejszy, ciemniejszy, zgaszony bądź bardziej jaskrawy niż ten przedstawiony powyżej.

Gdy minie czas oddawania prac, zostanie opublikowana ankieta dla każdej z drużyn z listą członków i to Wy będziecie głosować kto wykonał najlepszą stylizacje. osoby z najmniejszą ilością głosów - opadają.
Osoba która zdobędzie najwięcej głosów w grupie zostanie liderem grupy.
Kim jest lider grupy?
Lider został wprowadzony, żeby jedna osoba miała kontrolę nad wyglądem oraz spójnością całej grupy. Wasz mentor, do którego możecie się zgłosić o pomoc i któremu wy również możecie pomagać. Działacie jako grupa, ale w grupie zawsze jest ta jedna osoba, która musi dopilnować, aby wszystko było zrobione jak najlepiej i każda stylizacja była na jak najwyższym poziomie. Lider również wysyła do nas wszystkie stylizacje swojej grupy. Jest to bardzo odpowiedzialna rola i mamy nadzieję, że każdy lider się dobrze spisze, bo tak naprawdę od niego w dużej mierze zależy jak daleko grupa zajdzie w konkursie!
Wspomnę, że członkowie najlepszej grupy (bądź grup) otrzymają nagrody!
Jednym zdaniem, zachęcamy Was do działania w grupie, bo w grupie siła.
Kilka zasad & sugestii
Stylizacje wykonujemy na białym tle
Stylizacje wykonujemy na swoich lalkach
Zakaz znacznego ingerowania programami graficznymi
Prace podpisujemy swoim nickiem
Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją, podejrzany wzrost głosów również będzie sprawdzany
zalecane Screen wykonujemy na powiększonym ekranie i maksymalnie powiększonej lalce
zalecane Najlepiej prace linkować na imgur.com
Q&A Można wykonać stylizacje w scenerii oraz w starplazie, w drugim przypadku wiąże się to z samodzielnym wycinaniem tła, żeby koniecznie było białe
W razie niejasności - zadawać pytania w komentarzach
Auto Odpowiedź została ustawiona, po wysłaniu pracy powinniście otrzymać e-mail potwierdzający
26.04.2020, 23:59
termin oddawania prac (deadline)
modowirywale@onet.pl
e-mail na który wysyłamy prace

33 komentarze:

  1. super! bardzo się cieszę z mojej grupy:D będzie napewno duży zabawy;) powodzenia dla każdego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chyba jedna z lepszych grup:P Powodzenia wszystkim i udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. W ten sposób blondynowy niedźwiadek został pingwinem z Madagaskaru! ♥

    Zapowiada się super, nie mogę się doczekać! 8)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę prosić o zmianę zdjęcia w miniaturce? To błąd gry z tym czymś za moją głową :(((
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa ale cudowny kolor mi się trafił ♥

    Miło mi poznać moją grupę ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znamy się, jestem kliknięcie, mamy piękną grupę XD ♥

      Usuń
  6. To będzie świetna zabawa! Miło być Pingwinem z Madagaskaru wraz z taką fajną grupą ludzi! :D Powodzenia Wszystkim!
    HannahCool1232

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy zdjecie moze byc ze spotlight?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będą spełnione wszystkie inne warunki, a mianowicie jednolite białe tło. Jeśli dobrze pamiętam to na spotlight takiego nie ma

      Usuń
  8. To zabawa oficjalnie się zaczęła! Super :D
    Drużyna, w której jestem bardzo mi się podoba. Aloha!
    Nazwa drużyny jest ekstra; atomówki oglądałam daawno temu i dzisiaj nawet do nich powróciłam, przypominając sobie bohaterkę, którą darzyłam sympatią- Bajkę. :) A zielony to jeden z moich ulubionych kolorów. Zapowiada się nieźle! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem całkiem zadowolona z koloru :) Może nie jest najłatwiejszy, ale na pewno da się z niego wyciągnąć coś ciekawego.

    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia wszystkim!
    I, że tak zapytam, żeby nie było niedomówień... "Piękne i Bestie" mają kolor żółty-pomarańczowy? ;)

    monikakuchejda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think so. btw i'm senbentarz :D

      Usuń
    2. Tak, może być albo bardziej żółty albo bardziej pomarańczowy

      Usuń
  11. no dobra, a śnieżynkowy kolor to w koncu biały, szary, srebrny czy jaki?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obstawiam biały :D ale szarość i srebro pewnie też przejdą ♥

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak Klaudia napisała

      Usuń
  12. Ja tu polecę z terminologią sportową i powiem, że jestem w Grupie Śmierci.
    Nie mogę się doczekać tych wszystkich prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdroszcze :( trzymam kciuki za Ciebie :)

      Usuń
    2. dokładnie to samo pomyślałam widząc skład, nawet kolor adekwatny dobrano.
      także nie zazdroszczę i życzę powodzenia :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jesli przeslalam stylizacje na maila i nie dostalam odpowiedzi to wszystko jest okej? Chodzi mi o to, ze sama przerabialam tlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałem twoją pracę, odpowiedź nie dociera do wszystkich albo ja coś źle zrobiłem 😅

      Usuń
  15. nie było mnie jakiś czas i teraz trochę żałuję, że przegapiłam termin. będę na pewno śledzić konkurs i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A po co linkować te prace na imgur.com skoro trzeba je wysłać na maila? I maksymalnie powiększona lalka nie zmieści się cała na screenie ale tylko w połowie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko sugestia, żeby ułatwić mi pracę, bo jak nie Wy to wtedy ja muszę linkować wszystkie prace, bo nie dodaje ich normalnie przez opcje w bloggerze c: Powiększona na tyle, aby było całą widać, dosyć logiczne :)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!