Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: LE Hoops Eleganza

16 komentarzy:

  1. Druga stylizacja podoba mi się w całości, jest super! W pierwszej zdjęłabym rajstopy, nie podoba mi się jak wyglądają .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie obie stylizacje są mega, dodatkowo w tej pierwszej kolor sukienki jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są fantastyczne, bardziej mi się podoba druga! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, chociaż sama nie jestem taka odważna, żeby zdecydować się na takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszej bez rajstop! obie są super anyway

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej fajnue wyglada jedynie polaczenie kozakow i sukienki. Druga mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz niezwykłe stylizacje, w pierwszej chyba coś bym zmieniła, może buty a drugą już widziałam w Twoim apartamencie i wydaje mi się rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga jest bardzo ładna ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Obie są genialne! Podziwiam za to jak łączysz wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga jest trochę śmieszna, pierwsza podoba mi się bardziej. Chociaż najmocniej podziwiam makijaż oczu w obu przypadkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza jest bardzo ładna,ale druga kompletnie nie w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja jest ciekawa, choć dziury na rękawiczkach mnie nie przekonują. Z kolei w pierwszej propozycji moim zdaniem, za dużo się dzieje przy dekolcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Totalnie nie mój styl, ale bardzo ciekawe stylizacje!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się druga stylizacja. Makeup on point!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje serce podbiła tylko druga stylizacja, pierwsza niestety nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!