Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pod ścianą. Ku tyłowi
Witajcie! Znowu... Jak rozwiniecie post to znajdziecie wyniki mini spoilerowego konkursu. W temacie stylizacji: wszystko zaczęło się od tej torebki, którą kupiłem na wyprzedaży czyjegoś salonu, jak się okazało sama projektantka mi ją sprzedała(uzależniłem się od artykułów StarDesign). Całość jak zwykle prosta i ciemna z dodatkiem neonowej zieleni i fioletu.
Okulary Subcouture | Bluzka RIO | Pasek Antidote | Jeansy It Girls | Torebka StarDesign Skokova | Buty YvesSaintLaurent Tribute

WYNIKI:
Z niektórymi rzeczami poszło łatwo inne, które mi wydawały się bardzo proste wymagały 10 prób. Ostatecznie dzień przed czasem wszystko zostało odgadnięte. Wszystkich proszę o zarezerwowanie mi czegoś albo napisanie co z WishListy mam Wam kupić:) Gratuluję!

Metalka777 -40sd
izolda1996-k -20sd
marta_03 -60sd
Jagooda -10sd
martusia-16 -10sd
Anulcia345 -50sd
B.E.A.T.K.A -20sd

17 komentarzy:

  1. Wow, niezła jest ta torebka :o Całość wygląda super, zielone dodatki są ekstra ;)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem nie podoba mi się,w sumie to ta bluzka i okulary mi się nie podobają,bo dół wygląda fajnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się absolutnie zakochałem w tej bluzce od pierwszego spojrzenia, ale rozumiem, nie każdemu musi się podobać:(
      Dzięki:)

      Usuń
  3. mi się bardzo podoba, ten neonowy kolor ożywia tą stylizacje, mega. koszula jest piękna!
    zarezerwowałam coś w bazarze

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka- wow, podziw dla projektantki. Stylizacja jest ok, rzeczywiście ten neonowy dodaje jej życia. Zmieniłabym tylko pasek na jakiś ciekawszy, bardziej wyszukany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim brakiem talentu nie umiem sobie wyobrazić jak oni tworzą takie cuda. Chciałem taką prostą stylkę, a akurat ten pasek, bo tak jak jeansy jest inspirowany Y/Project.
      Dzięki:)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta bluzka a całość stylizacji nie jest nudna dzięki zielonym dodatkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, cieszę się, że nie wyszło nudnie:)

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, wszystko do siebie pasuje.
    Podziwiam projektantów za wyobraźnię :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jeszcze mieć cierpliwość, talent i chęci, bo takie projekty są strasznie wymagające.
      Dzięki!

      Usuń
  7. Idealna na tydzien mody :) podobaja mi sie te zielone akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIELBIAM tę stylizację. Mega podoba mi się sama baza, jak i dodatki dobrane do niej.

    OdpowiedzUsuń
  9. C U D O! uwielbiam tą torebkę i wszystko w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!