Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Za oknem wiosna

Witajcie!
Po pierwsze chcę Wam życzyć wesołych świąt kochani. Wiem, że niestety te święta różnią się od tych z ubiegłych lat aczkolwiek spędźcie je jak najlepiej możecie. Ja natomiast przychodzę z nową aranżacją w ten sobotni dzień. :)


Moja aranżacja:
Kolorystyka wnętrza jest dosyć różnorodna, chciałam aby było intrygujące i miało wiosenny klimat. Dużo roślin, złote ramy, ciekawe żyrandole, nietypowe posągi. Myślę, że jest ono pozytywne i przytulne. 
Konkurs 
Zasady  :
♥ wykonujecie aranżację wnętrza na temat "za oknem wiosna" , u siebie lub u mnie w apartamencie
♥ gotową i podpisaną pracę linkujecie na stronie typu imgur.com i link wstawiacie w komentarzu pod tym postem
♥ czekacie na wyniki, które pojawią się w poście w następnym tygodniu 

Nagroda  dla najlepszej pracy: 
50stardollarów + decor niespodzianka 

Wyniki 
Bardzo się cieszę, bo otrzymałam kolejne piękne prace. Jesteście bardzo kreatywni! 
Jednak najbardziej moje serce skradły dwie prace:
Pati-1997 i Anulcia345

Gratuluję ! Wystawcie coś w swoich bazarach za 50sd♥
Prezenty jako wyróżnienie trafiają do: Metalka777

11 komentarzy:

  1. piękna aranżacja :) ja to jestem słaba w te klocki jeśli chodzi o aranżacje xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie! Mogłabym tak mieszkać :D
    Dziękuję za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dziękuję jak milo :) w Twojej aranzacji zachwyciły mnie kolory, naprawde przyjemne dla oka wnetrze. Jedynie trocha uwazam za zbedna ta ramke nad sofa, ale to drobiazg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się mnogość kwiatów w twojej aranżacji, natomiast po lewej stronie wiele elementów jest przypadkowych. Nie podoba mi się również sposób, w jaki umieściłaś firankę, gdyby tak się zastanowić, to karnisz zwykle znajduje się ponad oknem, a tu, firanka jest przymocowana jakby do ramy okna. Wystarczyło powiesić ją wyżej, a nawet wyjść poza ramy pokoju. Pragnę jedynie zaznaczyć, że nie tak tak to działa, wystarczy jedynie zaobserwować to, co przecież jest dookoła nas, brać przykład z tego, co widzimy na co dzień.
    Jeśli chodzi o aranżację na konkurs, to kiedy jest deadline? Brakuje mi o tym jakiejkolwiek informacji, a jestem zainteresowana.

    𝒩𝒶𝑒𝒸𝒽𝒾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ czekacie na wyniki, które pojawią się w poście w następnym tygodniu
      czas jest do kolejnej soboty, do godziny 10tej :)

      Usuń
    2. Okej, dzięki za informację.

      Usuń
  5. Piękne wnętrze :>

    Ja niestety nie jestem w to dobra. Coś próbuję, ale to nie nadaje się na konkurs ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja praca: https://i.imgur.com/5bwx6Mg.png (zrobione u klaudialigenza jbc xd)
    ~ Khair

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!