Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Etap I - wyniki • Etap II
WYNIKI
* kliknij by pokazać/ukryć tabelę z wynikami
* link do wyników - https://imgur.com/a/uzhr0oq
  • Drużyna Simby (333)
  • Aguuniek lider
    74
  • zAmIsA
    56
  • Emu.musia
    54
  • Emi155
    53
  • xxlena4444xx
    51
  • stardollowy10
    29
  • kasiakot131
    16
  • Zaplątani (360)
  • Marta_03 lider
    107
  • MajkaStar1999
    91
  • DessWinness
    67
  • stylistka2008
    48
  • olfaktoria
    47
  • DanielSpain
    niedostarczona praca
  • ElizabethMoonth
    niedostarczona praca
  • Pingwiny z Madagaskaru (297)
  • Jagooda lider
    83
  • HannahCool1232
    60
  • GirlEwelina
    51
  • Singiel
    42
  • Jarus55
    38
  • FunOpler
    23
  • Potwory i Spółka (300)
  • dobrapogoda lider
    78
  • alexander.d
    63
  • ola4077
    49
  • xxemowaxx
    42
  • Paul_97
    34
  • cukier_98
    34
  • Armia Lorda Farquaada (216)
  • rockarolla_ lider
    58
  • filus4444
    57
  • Liv_789
    40
  • B.E.A.T.K.A
    31
  • Pati-1997
    30
  • Essentials
    niedostarczona praca
  • Śnieżynki Elsy (195)
  • ladymk2000 lider
    53
  • jaka-gwiazdka
    43
  • MissOliwiah
    31
  • klaudialigenza
    30
  • Sandi1200
    25
  • StylowaAniula
    13
  • Atomówki (210)
  • MeLolitka lider
    65
  • venicue
    60
  • SrebrnaMuza
    49
  • not_ur_babe
    36
  • Nejtl
    niedostarczona praca
  • Konik185
    niedostarczona praca
  • Iniemamocni (218)
  • Click lider
    62
  • izolda1996-k
    48
  • Czari.9
    44
  • karoliss12
    35
  • Anulcia345
    29
  • misslala3735
    niedostarczona praca
  • Wścibskie Dzieciaki (270)
  • IwonkaMargo19 rezygnacja
    122
  • kadet12 lider
    47
  • Teinnn
    40
  • Metalka777
    32
  • katyperry1lil
    29
  • hayateRainbow
    niedostarczona praca
  • Piękne i Bestie (172)
  • senbentarz lider
    52
  • QueenJustBarbz
    40
  • Sativka
    37
  • Jula145
    25
  • monikakuchejda
    18
  • jujukopii
    niedostarczona praca

Konkurs kończą na tym etapie: Kasiakot131, olfaktoria, FunOpler, Paul_97, Cukier_97, Pati-1997, StylowaAniula, Anulcia345, monikakuchejda. Mamy nadzieję, że dalej będziecie aktywnie brać udział w konkursie jako widzowie. Być może spróbujecie swoich sił w następnej edycji Modowych Rywali?

Osoby oznaczone czerwonym nickiem zostały liderami grup. A kim jest lider przeczytacie w tym poście. Przypomnę tylko, że lider nie narzuca pracy innym i nie decyduje za kogoś, jest prawą ręką i pomaga osobom w grupie. Lider również wysyła do nas prace wszystkich uczestników na e-maila!
Etap II - zadanie

W tym etapie tematem przewodnim jest:
materiały

Waszym zadaniem jest stworzenie stylizacji z minimum jedną rzeczą z materiału przypisanego do waszej grupy. Nie musi być aż tak dominujący jak kolor w Etapie pierwszym, jednak musi być dobrze zaprezentowany/widoczny.
  • GRUPA
    MATERIAŁ
  • Drużyna Simby
    satyna
  • Potwory i Spółka
    satyna
  • Snieżynki Elsy
    satyna
  • Iniemamocni
    satyna
  • Piękne i Bestie
    satyna
  • Zaplątani
    jeans
  • Pingwiny z Madagaskaru
    jeans
  • Armia Lorda Farquaada
    jeans
  • Atomówki
    jeans
  • Wścibskie Dzieciaki
    jeans
Kilka zasad & sugestii
Stylizacje wykonujemy na białym tle
Stylizacje wykonujemy na swoich lalkach
Zakaz znacznego ingerowania programami graficznymi
Prace podpisujemy swoim nickiem
Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją
zalecane Screen wykonujemy na powiększonym ekranie i maksymalnie powiększonej lalce
zalecane Najlepiej prace linkować na imgur.com
Q&A Można wykonać stylizacje w scenerii oraz w starplazie, w drugim przypadku wiąże się to z samodzielnym wycinaniem tła, żeby koniecznie było białe
W razie niejasności - zadawać pytania w komentarzach
Auto Odpowiedź została ustawiona, po wysłaniu pracy powinniście otrzymać e-mail potwierdzający
10.05.2020, 22:00
termin oddawania prac (deadline)
modowirywale@onet.pl
e-mail na który wysyłamy prace

99 komentarzy:

  1. Atomówki wyślijcie mi wiadomość żebym miał wasze adresy :)
    melolitka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi miło! dziękuję i gratuluję każdemu :D

    w drużynie niebieskiej coś chyba się głosy źle policzyły czy coś, bo to chyba niemożliwe :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zgadzam się, to troszkę dziwne!

      Usuń
    2. I tak bywa ¯\_(ツ)_/¯

      Usuń
    3. Pogadajcie z autorką stylizacji ಠ_ಠ

      Usuń
    4. Dokładnie, coś tu nie gra XDDD

      Usuń
    5. sprawa podejrzana XD

      Usuń
    6. dziwie sie ze jeszcze nie wyleciala (: oby to "pogadajcie z autorka stylizacji" to byl zart, bo kazdy widzi jak perfidnie sobie glosy nabila

      Usuń
    7. Nie badzcie wscibskie dzieciaki

      Usuń
    8. Ale wiecie co? Widać, że nie tylko Iwonka oszukiwała, w innych drużynach też jest rozbieżność w głosach. W drużynie Simby to jeszcze jako tako rozumiem, bo sama zagłosowałam na 6 osób, tam były bardzo ładne stylizacje :) Popatrzmy sobie na wyniki drużyny Potwory i Spółka.
      alexander.d ma aż 63 głosy a założył jedynie sukienkę i koronę czy to nie jest krzywdzące? Jak taka stylizacja może dostać tyle głosów? W zaplątanych też trochę przesadzone te wyniki, każdy powinien dostać z 20 głosów mniej....

      Usuń
    9. Czy mnie to w jakiś sposób dziwi? W żadnym wypadku. W zasadzie, to myślałam że będą większe nierówności. Czy jest to irytujące? Bardzo. I krzywdzące, i niesprawiedliwe też. Niestety to naturalne zjawisko, oddając głos publiczności. Ocena zawsze będzie odrobinę subiektywna, ale aż tak podejrzane skoki w liczbie są oczywiste w odbiorze. Chyba jedynym sposobem jest monitorowanie tego i następnym razem szybko się zauważy, kto trochę naciągał. Jednak taka jest forma i ma ona swoje minusy, ja liczę, że nasz zbiorowy sprzeciw trochę wystraszy niektórych.

      Usuń
    10. No właśnie organizatorzy, więc może pogadajcie z autorką stylizacji? Xd przy głosowaniu było info że podejrzany wzrost głosów będzie sprawdzany?
      To było do przewidzenia przy takim glosowaniu, tak jak mówi Jezuschrystus.

      Usuń
    11. emi, ona już sama odeszła, bo przytłoczyło ją to jak niemili dla niej są (bez powodu przecież) komentatorzy :(

      Usuń
    12. Ogółem możliwość oddania głosu wielokrotnie jest pomysłem trochę nietrafionym, bo otwiera furtkę dla ludzi niegrających fair. Ale to raczej nauczka na przyszłość, a nie powód do denerwowania się teraz.

      Usuń
    13. Nie było możliwości wielokrotnego głosowania, mimo, że tak się wydawało w ankiecie to kolejnych głosów z tego samego IP już nie zliczało

      Usuń
    14. A, zatem pardon, zwracam honor i dołączam do linczu xD

      Usuń
    15. też najpierw miałam takie wtf, ale dopytałam Kamila a potem sama sprawdziłam i faktycznie moje kolejne głosy nie były liczone :P

      Usuń
    16. Moim zdaniem też niesprawiedliwym było to że w niektórych grupach odpadły 2 osoby a w innych nikt :/ A to że ja odpadłem mówi się trudno :D Ale tak czy siak to moje zdanie :) I życzę powodzenia ja udziału już barć nie będę :)

      Usuń
    17. Paweł to dlatego, że razem z cukier_98 mieliście tyle samo głosów i niesprawiedliwe byłoby wyrzucenie tylko jego, albo Ciebie jeśli i Ty i on mieliście 34 głosy...
      W każdej innej grupie z tego co widzę odpadła tylko jedna osoba z najmniejszą ilością głosów, więc pewnie jakbyś miał o 1 więcej niż cukier, to byś dalej był w konkursie :)

      Usuń
    18. Dla mnie jest bez sensu, że ja przeszedłem z 29 głosami a ktoś kto ma tyle samo albo więcej odpadł. Ale taki urok konkursu z grupami.

      Usuń
  3. Bardzo mi miło, cholernie dziękuję za wszystkie głosy na moją stylizację, kompletnie się tego nie spodziewałam. Mam nadzieję, że podołam roli lidera. Mam pytanie do mojej grupy, w jaki sposób chcielibyście się kontaktować? Może być facebook? założylibyśmy sobie grupę żeby wszystko ogarniać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FB jest oki :* cieszę się, że jesteś naszą liderką!

      Usuń
    2. ja się cieszę, że mam tak fajną grupę, bo naprawdę zrobiliście świetne stylizacje! <3

      Usuń
    3. jak pasuje wszystkim fb to zaproście mnie do znajomych https://www.facebook.com/pomyLunaMalfoy :D

      Usuń
    4. A nie można klubu na SD?

      Usuń
  4. Jestem ciekawa kolejnego etapu i szkoda, że kilka osób odpadło, które jednak chciałam śledzić. Szkoda, że nie wszędzie pokryło się to z moimi wyborami, ale gratuluję wszystkim! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się cieszę ze swojego wyniku. gratuluję też Marcie, bo w pełni zasłużyła na bycie liderem. już się nie mogę doczekać współpracy z całą moją grupą :]

    OdpowiedzUsuń
  6. serio nie wierze, moim typem byla kerol ;o anyway
    @Iniemamocni Karoliny fb mam, czari i izolda macie fb swoich pieknych doll? najlatwiej chyba byloby dogadac sie na wspolnej konfie, co myslicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lala konta nie ma, ale mam jedno fejkowe na fb bo kiedyś do pracy potrzebowałam. Tak więc można zrobić konfę, nie widze problemu ;)

      Dziękuję każdemu za głos oddany na mnie! ♥

      izolda1996-k

      Usuń
    2. to super, na fb jestem Click Llodrats (stardoll od tylu XD) to dodajcie prosze i zrobie nam konfe

      Usuń
    3. Moja doll też nie ma konta ale nie ma problemu napisze z prywantego! :)

      Usuń
  7. Trololo, pierwszy i ostatni raz takie miejsce, pozdrawiam i dziękuję za głosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać na pracę ze swoją grupą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śnieżynki! Myślę, że najłatwiej byłoby ogarniać się przez fb, także jeśli macie ochotę proponuję grupkę tamże.
    Piszcie w razie czego na ladymk2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ha a ja głosowałam na wszystkich, żeby nikomu nie było smutno że dostał mało głosów xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Osoby z mojej grupy proszę o kontakt na facebooku - Jagooda Stardoll, zrobimy grupę i tak chyba łatwiej nam będzie się kontaktować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję i gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za GirlEwelina i Aleksander.d :) dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za głosy i gratuluję wszystkim!
    Trudno mi powiedzieć za kogo trzymam kciuki, ponieważ ja nie głosuję na nicki, tylko na stylizacje,które mi się spodobają. :)
    I cieszę się z takiego wyboru lidera w Atomówkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Satyna, rany, nie jest to mój ulubiony materiał xD Ale właśnie chyba na tym polega wyzwanie...

    senbentarz, please contact with me through Stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło się patrzy jak jeden podejrzanie wysoki wynik odwraca od siebie uwagę i mówi, że inni mieli wysokie wyniki....

    Bardzo dziękuję za głosy na mój look:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego zawsze mówisz o temacie naokoło, a nie zaznaczysz o kim tak naprawdę mówisz? :DD śmieszne

      Usuń
    2. Mówię ogólnie, bo w komentarzach padło wiele różnych, słusznych i nie oskarżeń.
      Po co mam pisać nazwy jak mówiąc "naokoło" mogę dowartościować niektórych, że świat kręci się wokół nich, kiedy tak na prawdę myślę o kimś innym:)

      Usuń
  17. Moją grupę bardzo proszę o kontakt na stardoll.
    Innych proszę o brak komentarza. Jestem już „za stara” i mimo kwarantanny za mało czasu aby oszukiwać, czy nabijać siebie głosy jak ktoś napisał w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj Iwonka, za mało czasu? A jako jedyna wszystkich uczestników odwiedzałaś w ich apartamentach i na to był czas? 60 osób obczajałaś

      Usuń
    2. Widzę ktoś jest bardzo urażony. Jeżeli masz jakiś problem to proszę o kontakt na priv.
      Dla nie odwiedziłam wszystkich kont

      Usuń
    3. Nie miałaś szałowej stylizacji, żeby dostać tyle głosów(najwięcej spośród wszystkich uczestników). Każdy widzi jak się głosy rozłożyły i nikt nie uwierzy w Twoją uczciwość, w głosowaniu ktoś maczał swoje brudne paluszki.

      Usuń
    4. Abyś czyli się lepiej oraz inni to oficjalnie zrezygnowałam z udziału w konkursie. Nie będę nikomu udowadniać rzeczy których nie zrobiłam. Wszystkim życzę powodzenia

      Usuń
    5. Teraz to chcesz się wybielić i pokrzywdzoną robisz z siebie. Za dużo głosów się nabiło,co? Już nie kontrolowałaś tego?

      Usuń
    6. Iwona jeśli nie oszukiwałaś, to po prostu przekaż lidera Kadetowi i sama walcz do końca uczciwie - w końcu Twoje stylizacje muszą mieć to "coś" skoro odstawiłaś resztę grupy na ponad 100głosów. Dziwi mnie tylko, że w innych grupach w których są naprawdę genialne stylizacje nie ma takich rozbieżność ;)

      Usuń
    7. hahaha coś w tym jest VIKI :D

      Usuń
  18. Niektórzy chyba postanowili coś namieszać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla wszystkich i dziękuję za głosy ♥
    Witaj liderze, bravo. jak stworzysz jakąś formę komunikacji daj znać ;)
    Widzę, że w niektórych grupach jakieś dziwne zawirowania się pojawiły. Nie ma jakiejś możliwości aby na jeden komputer/telefon przypadał jeden głos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, ze tej opcji mi zabraklo... inaczej ta rywalizacja jest troche bez sensu

      Usuń
    2. ale tak było, z jednego IP można było głosować tylko raz

      Usuń
    3. Takiej opcji nie zabrakło, bo tak ankieta została ustawiona. Z jednego adresu IP można było zagłosować tylko raz, ale jest to bardzo proste do obejścia. Nie ma idealnych ankiet, każdą można oszukać.

      Usuń
    4. Głosy można było oddać więcej razy, ale system ankiet ich nie zaliczał - cały czas pokazywało taką samą ilość oddanych wszystkich głosów. Potwierdzone info, bo sprawdzałam :D

      Usuń
    5. to w takim razie oby w kolejnym etapie było sprawiedliwiej ♥
      a temat ciekawy i mocno rozległy

      Usuń
  20. Dziękuję wszystkim za oddane głosy, bo spodziewałam się tylko 3 hihi :D Jak już będzie wiadomo co z moją grupą to dajcie znać, bo z chęcią się wymienię jakimiś pomysłami :D Gratulacje dla Wszystkich ale szczególnie dla DobrejPogody i Marty_03 - zasłużone liderki i moje ulubione stylizacje w tym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wszystkie głosy i gratulacje dla wszystkich, którzy przeszli do kolejnego etapu! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Moimi faworytami byli MajkaStar1999, HannahCool1232, ale moje serce totalnie skradła praca MeLolitka, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, bardzo mi miło! :D

      Usuń
    2. Ja również bardzo dziękuje, cieszę się że podobał Ci się mój look!

      Usuń
  23. Dziękuję za wszystkie głosy! Ta satyna będzie wyzwaniem, ale wraz z Potworami i Spółką na pewno coś wymyślimy. ❤️
    Cieszę się, że wszyscy moi faworyci przeszli dalej. Najbardziej urzekła mnie praca MeLolitka i z chęcią zobaczę, co zaprezentuje w kolejnym etapie wraz ze swoją grupą.
    W konkursach z głosowaniem jest wiadomo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała oszukiwać. Szczególnie gdy mówimy tutaj o niemałej nagrodzie. Nie rozumiem dlaczego organizatorzy nic z tym nie zrobili zawczasu, szczególnie że jasno jest napisane o tym, że duże wzrosty głosów będą sprawdzane. W drużynie niebieskiej na pierwszy rzut oka widać, że coś jest nie tak i to powinno zostać sprawdzone i rozwiązane przed publikacją wyników. Wydaje mi się, że wszyscy uczestnicy woleliby otrzymać wyniki nieco później, ale bez takich niejasności jak teraz. W końcu to miała być miła i uczciwa zabawa, a wyszło zamieszanie i kwas, co na pewno nie zadziała na korzyść Wścibskich Dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi "Wścibskimi Dzieciakami" to nazwa w punkt XD

      Usuń
    2. "Wszystko by się udało, gdyby nie te Wścibskie Dzieciaki" XD

      Usuń
    3. O matko, ale teraz to zaśmiałam XDD

      Usuń
    4. Ja jestem mega zadowolony że ty jesteś liderem mimo że odpadłem XD

      Usuń
    5. Dzięki to bardzo miłe 😁 Szkoda, że odpadłeś. Fajnie byłoby mieć męską doll w drużynie, ale może następnym razem się uda. :]

      Usuń
    6. Dziękuje bardzo! Twój look również bardzo mi się podobał!

      Usuń
  24. Gratuluję zdobycia lidera Melolitka, bo stylizacja była jedną z najlepszych, również moim faworytem i wcale nie dziwi mnie, że zdobyła najwięcej zasłużonych głosów!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci beaucoup, mam nadzieje że mojej grupie będzie się ze mną dobrze współpracowało!

      Usuń
  25. Dziękuję wszystkim za głosy na moją stylizację i gratuluję liderom! :D

    Jeśli chodzi o głosowanie, to dwie grupy pod względem statystycznym rzeczywiście odstawały w pewnym sensie od reszty, jednak nie mnie to oceniać. Mam tylko wielką nadzieję, że nie powtórzy się to w przyszłych etapach, gdyż chyba każdy z nas chciałby grać fair i dostać nagrodę za faktyczny wkład, nie fałszerstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chłopacy głosowali na chłopaków a dziewczyny na dziewczyny i dlatego tak wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Armio Farquaada! Jeżeli macie fejsbuki to poszukajcie mojego profilu i napiszcie coś do mnie, zrobię wtedy czat grupyowy :) Można wpisać w wyszukiwarkę Rocka SD, a jak nie uda się Wam znaleźć w ten sposób to link do mojego profilu znajduje się w zakładce "kontakt" na blogu STardoll i My :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Liderem w grupie Wścibskie Dzieciaki zostaje Kadet12! Drużyno skontaktujcie się z liderem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może na to miejsce mnie wstawisz by ta grupa nie była aż tak mała :D No co zawsze warto spróbować hahah :D

      Usuń
    2. Yyyy cos mnie chyba omineło?! xD Kilka pytań do organizatorów bo jestem tu nówką :P 1. Rozuamiem że zostałam liderem bo doszło do dykalifikacji? 2. Jako lider jakie są moje zadania? I Jak ma wygladać kwestia wysłania zgłoszeń do 2 etapu?


      esli ktoś z mojej grupki "Wścibskie Dzieciaki" to czyta to zapraszam do mnie na SD i potem ustalimy gdzie co i jak! :)

      Usuń
    3. https://queens-of-fashion.blogspot.com/2020/04/modowi-rywale-etap-i.html
      kim jest lider znajdziesz tutaj :D

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ostateczny skład Waszej grupy to:

      kadet12 - lider

      Teinnn

      Metalka777

      Usuń
    6. Kamil pozwól jeszcze, że zapytam, ale zwróciłam uwagę, że w grupie atomówki nie odpadł nikt. I nie chodzi mi o to żeby teraz specjalnie wyeliminować użytkowniczeke "not your babe " no ale w mojej grupie jakby zostały 3 osoby, nikt nie został przywrócony i nie ma dyskusji nawet na ten temat, dlatego zastanawia mnie o co chodzi I dlaczego ta uzytkowniczka nadal jest w konkursie ;)

      Usuń
    7. Hej, założeniem było, aby w każdej grupie było minimum czterech uczestników, dlatego w jednej grupie nie odpadł nikt - odpowiadając na jedno z pytań.
      Nie chciałem decydować samemu o przywróceniu uczestnika do konkursu, więc jeśli Wasza grupa wyrazi taką chęć, żeby przywrócić osobę, która odpadła to ja nie mam nic przeciwko

      Usuń
    8. W imieniu grupy wyrażam zgodę na przywrócenie uczestnika do konkursu. :)

      Usuń
    9. Zgadzam się z Kadet12 :)

      Usuń
    10. Pawełku to śmieszne, że nie mogłeś wskoczyć na moje miejsce w konkursie dlatego zrobiłeś mi nalot na apartament :D Zazdrość nie jest dobra :)

      Usuń
    11. Puknij się w głowę nawet cie nie znam wiec jak mogłem ci zrobić nalot ? XD Ktoś ma za duże miewanie o sobie to dopiero jest śmieszne ;*

      Usuń
  29. Chciałabym zgłosić błąd w piśmie mojego nicku (grupa Iniemamocni) powinno być karoliss12, zapomniałam wcześniej o tym wspomnieć, pozdrawiam ^-^
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam jeszcze zasadnicze pytanie, co oznacza konkretnie "zakaz znacznego ingerowania programami graficznymi"? Można np. dorobić podszewkę od kurtki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerabianie ubrań jest zabronione, podszewkę można dodać, można ewentualnie usunąć jakieś wystające elementy, można również wyprostować nogi, czyli wszystko co nieznacznie wpływa na poprawę całości

      Usuń
  31. czy jest taki wymog ze styluweczki maja byc wklejone obok siebie i wyslane jako jedno jpg?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!