Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #Easter,vol.2

8 komentarzy:

  1. stylizacja jest bardzo ładna,ale ta sukienka to do pięknych nie należy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest okej, ale buty okropne.. aczkolwiek stylizacja jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak dla mnie byloby lepiej gdyby zostala tylko torebka i ta sukienka.. ewentualnie opaska. Te czarne dodatki psuja tutaj caly urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się wydaje, że czarne dodatki zaburzają te pastele, biel.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie z kolei bardzo podobają się użyte przez ciebie czarne dodatki, uważam, że idealnie wpisują się w tę sukienkę, która przecież sama składa się z czarnych detali. Gdyby pójść w pastele, uważam, że z kolei brakowałoby pewnego rodzaju równowagi między elementami tworzącymi stylizację. Mnie ta propozycja przekonuje, skórzane elementy świetnie współgrają z grzecznymi falbankami na sukience.

    𝒩𝒶𝑒𝒸𝒽𝒾

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, ale to chyba nie Twoja stylistyka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi się podoba, te wszystkie elementy do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!