Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Starfish
Cześć! Znowu golizna, tym razem mniej widoczna, mam nadzieję, że także mniej rażąca.
Całą stylizację komponowałam pod tę ciekawą kurtkę z motywem srebrnych rozgwiazd. Dajcie znać jak mi wyszło. Popracowałam też w formie eksperymentu nad twarzą mojej medoll, postanowiłam ją trochę zarysować. Chętnie usłyszę Wasze opinie też na jej temat. 


P.S. Zmniejszyłam tym razem format screenshota (poprawiłam też ten z pierwszego posta), mam nadzieję, że dobrze Wam się teraz wyświetla. 

15 komentarzy:

  1. Ta stylizacja ma coś w sobie, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, fajne połączenie kolorów i ciuchów.
    Tej wielkości screen jest dużo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza jest swietna, oryginalnie wyglada polaczenie gory z takimi spodniami. Jedynie buty i torebka mi sie srednio podobaja... jest przez nie za bialo. Chociaz buty rozowe albo srebrne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam znaleźć żadnych innych odpowiednich butów różowych lub srebrnych, może masz jakieś konkretne na myśli, albo znasz jakieś perełki, które możesz polecić? :) Ja uwielbiam buty dopasowane pod dół - spodnie lub spódnicę, takie połączenia jeszcze pojawią się w moich stylizacjach, mam nadzieję, że będą do przełknięcia :D Miłego dnia!

      Usuń
  4. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, te spodnie są świetne! Twarz też wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą stylizację kupuję w całości ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Sama bym się tak chętnie ubrała w realu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. Jedynie co to może buty bym zmienił na inne, w kolorze kurtki.

    Rozmiar obrazka jest teraz dużo lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyżej wspominałam, nie mogłam znaleźć butów w podobnym kolorze. Może masz jakieś konkretne na myśli? Albo masz jakieś swoje ulubione różowe, które mógłbyś mi polecić?

      Usuń
  8. Spodnie i buty są koszmarne:/ Podoba mi się od pasa w górę. Ładnie Ci w szarych włosach!:D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!