Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wywiad z Etaną
Dzisiaj z wielką przyjemnością opublikuję kolejny wywiad :)
Nie mam pojęcia czy chociaż przez moment czytając moje wypociny tutaj myśleliście o tym,
 jaką niespodziankę mogę Wam tu jeszcze dać?
 Nie mogłam się również doczekać, 
ale zdobyłam się na odwagę i zobaczcie sami : trafiłam do 




Ja: Moja droga chciałabym zrobić z Tobą wywiad do mojego bloga dla naszych czytelniczek i pasjonatek ( ulubienic) Twojego stylu. Jesteś osoba najbardziej rozpoznawalną na Stardoll. Dla nas wszystkich jesteś ikoną stylu. Powiedz czym się kierujesz ubierając swoją doll?

Etana & Chris:  Dziękuje Ci/ Wam za to, że uważacie moją doll za ikonę stylu. Jestem bardzo zadowolona! Ubieram moją lalke w zależności od nastroju. Moja doll jest lustrzanym odbiciem mnie w realnym życiu. Nigdy nie wiem jakie ubrania założę jutro. Wszystko dzieje się spontanicznie i jest wewnętrznym stanem duszy.

Ja:  Opowiedz nam o sobie, w jakim mieście żyjesz?

Etana & Chris:  Moi rodzice nazywają mnie Chris. I oficjalnie mam na imię Christina. Możecie mówić do mnie po prostu Chris.
Żyje w Rosji, w stolicy Moskwie !

Ja:  Jakie masz zainteresowania, hobby?

Etana & Chris: Moje hobby to muzyka ! Ukończyłam z wyróżnieniem szkołę muzyczną w klasie fortepianu. Kocham muzykę klasyczną. Pierwszy koncert Czajkowskiego to mój ulubiony kawałek ! Ja często występuje z koncertami ze swojej szkoły i uzyskuję wiele nagród za swoje występy!

Ja:  Co jeszcze możesz powiedzieć o sobie?

Etana & Chris: Mam 17 lat. W przyszłym roku ukończę szkołę
i wstąpię na międzynarodowy wydział Uniwersytetu Moskiewskiego. Chcę wiele się nauczyć i mieć swoją firmę w przyszłości.

Ja:  Czy znasz osobę w realnym życiu z którą grasz tu na Stardoll?

Etana & Chris:  Mam kilku przyjaciół z realnego życia, oni także grają na Stardoll. Poznałam ich  kilka lat temu!

Ja: Chris życzę Tobie wszystkiego najlepszego w realnym życiu oraz tu na Stardoll. Bardzo dziękuję Ci za miłą rozmowę w imieniu wszystkich polskich dziewczyn. Życzę dobrego dnia !

Etana & Chris: Ja również szczerze życzę Wam szczęścia, harmonii . Bardzo dziękuję!

Ja:  Wysyłamy buziaki ! Dziękujemy !!!


Na koniec kilka zdjęć pokoi:




Zdobywczyni wielu zasłużonych nagród

opublikowano na podstawie załącznika; 
I jak podobało Wam się?
Nasza kamera dociera niemal wszędzie:) 

7 komentarzy:

  1. O Boże!!! nie wierzę własnym oczom!!! moja idolka!!! Iwonko kocham Cie:** Jesteś najlepszą blogerką na świecie :)
    Łobuzie, zgadłam wczoraj :P stawiasz dwa piwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho ho ! Iwonko! wspaniale! jestem bardzo mile zaskoczona..taka sława u was!! Brawa!!!!!:)) i buziaki..kamera dociera wszędzie:DDD LOL.. miło wiedzieć coś więcej o tak zdolnej dziewczynie, i pogodnej:)) ~~dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no to nas zaskoczyłaś, często odwiedzam profil tej diewczyny i nie raz byłam pod wrażeniem jej talentu i ślicznej Doll ale nigdy nie myślałam że dowiem się tak interesujących rzecy na jej temat. Wielki szacunek dla właścicielki bloga która robi nam tak fascynujące wywiady przy tym bardo mile nas zaskakując.Pozdrawiam wszystkich czytelników bloga :))))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko gratuluję wam tego wywiadu! nie znam Etany ale patrząc na jej konto to niezwykle utalentowana osoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. nikitaposh1
    Iwonko ja w Ciebie cały czas wierzyłam i od początku wiedziałam że dasz radę z tym blogiem .
    Wywiad super !!! Gratuluję :)Życzę kolejnych Ciekawych wywiadów z pięknymi ciekawymi dollkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,bardzo dziękujemy za ten świetny wywiad z tak wspaniałą osobą :)) Jej pokojami i stylizacjami jestem po prostu zachwycona,więc bardzo się cieszę,ze mogłam dowiedzieć się czegoś więcej o Etanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy wywiad. Ma fantastyczne pokoje. Jest kreatywna i wiele ciekawego sie dowiedzialam. Ja gram na pianinie, wiec mamy ten sam pociag do klasycznej muzyki.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!