Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
AW14 dla F&F
Witajcie. Ostatnio w pracy szefowa przeglądała sobie zdjęcia z wybiegów i zerknęłam co tam znalazła. Moją uwagę przykuła kolekcja jesień-zima marki F&F. Na początku miałam mieszane uczucia co do stylizacji, ale po czasie stwierdziłam, że moda to moda. Wątpię aby kobiety zaczęły wychodzić w halkach (bez bielizny) na zakupy w osiedlowym sklepie, więc jestem spokojna ;)

Głównym motywem jaki zauważyłam jest przezroczystość. Delikatne jedwabne spodnie z koronką, trochę wyglądające na pidżamę. Stwierdziłam, że to ciekawy materiał prac na stardoll. Może trochę odbiegłam stylistycznie od tematu, ale starałam się zachować przewodni motyw.

Zerknijcie i oceńcie jak mi poszło.

Oto stroje z wybiegów, które najbardziej mi się spodobały.

A oto moje kompozycje inspirowane wyżej pokazaną kolekcją.


Nie obrabiałam stylizacji graficznie, bo nie o to tu chodziło. 
Dodatki powtarzają się nie bez powodu.

Jak Wam się podoba kolekcja?
Ubieracie swoje doll inspirując się realnymi kolekcjami?

_______________
Pozdrawiam,
Coldi

19 komentarzy:

  1. bardzo fajny post :D kocham takie odwzorowania z wybiegów i uważam że świetnie ci to wyszło :) jeśli mogłabym sobie pogrymasić to chciałabym zobaczyć takich więcej

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ubieram jak mi się podoba i nie zwracam uwagi na kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o stylizacja, 3,4 i 5 najbardziej przypadły mi do gustu. W 1 i 2 te czarne akcenty wydają mi się trochę za mocne, a w ostatniej ten kołnierz jest trochę za ciężki.
    Takich artykułów natomiast chcę więcej! Fajnie oglądać trendy zinterpretowane na Twój własny sposób. Podobają mi się takie przezroczystości, uważam, że to strasznie kobiece i seksowne, jeśli zachowamy w tym umiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na artykuł, a stylizacje bardzo dobrze odwzorowane, ja w realnym życiu bym się tak nie ubrała, ale na stardoll haha właściwie to tak ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są świetne i odzworowują oryginały, ale najbardziej podobała mi się trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzenie z bielizną na wierzchu to po prostu szczyt, rozumiem jeszcze góra trochę prześwitująca, ale dół... neinneinnein. Świetnie odwzorowane stylizacje, podobają mi się zarówno stardollowe i wybiegowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Nie mogę przestać się śmiać z chodzenia z bielizną na wierzchu. Haha!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się czwarta stylizacja, reszta nie przypadła mi do gustu. A to całe F&F nie pojawia się w Tesco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawia, ale to zawsze niewielka część ubrań tej firmy

      Usuń
  10. łał, genialne po prostu! ja zbytnio nie mam w szafie takich ciuchów (na stardoll oczywiście) ale jak mnie natchnie, to może kiedyś coś na ten wzór stworzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nigdy nie zrozumiem takich pokazów. Nigdy bym czegoś takiego założyła. Jeśli chodzi o twoje stylizacje to mogę powiedzieć, że są w tym samym stylu co na zdjęciach... ale mi się to nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne stylizacje, ale ja chyba nigdy nie przekonam się do takich stroi.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyszła druga i trzecia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę nie w moim stylu, ale mimo wszystko, stylizacje przypadły mi do gustu.
    Też zastanawiałem się, czy to to F&f z Tesco O.o Po obejrzeniu stylizacji byłem prawie pewen, że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzecia stylizacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe stylizacje, ale ja w realu bym się na pewno tak nie ubrałam xD

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!