Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu
Witajcie! Dziś nadszedł czas na wyniku organizowanego przeze mnie konkursu. 
Muszę przyznać, że trochę namieszałam tymi zgłoszeniami, ale kto chciał - dał sobie radę

Poziom wszystkich prac mnie nie powalił, ale uznałam że wybiorę i nagrodzę"podium".
Spośród wszystkich zgłoszeń wyłoniłam zwycięską pracę, która należy do: ....Yellow....! Wygrywasz 50 SD! 
Drugie miejsce zajęła zuzia023 - dla Ciebe 20 SD! 
Trzecie miejsce należy zaś do coure096 - zdobywasz 15 SD! 

Wyróżnienie trafia także do ArwenCandy oraz Taradielle  - dla Was po 5 SD.

GRATULACJE!
Aby powiększyć obrazek i przyjrzeć się stylizacjom - kliknij na niego :)

Dziękuję Wszystkim za udział! To nie ostatni konkurs ode mnie!

Dziewczyny - zarezerwujcie coś dla mnie  bazaarze (+prowizja) lub dodajcie coś do wishlisty i zgłoście się w mojej księdze gości po odbiór nagrody.

Jeszcze raz gratuluję!

_______________
Pozdrawiam
Coldi

18 komentarzy:

  1. Jeny, bardzo dziękuję! ^^ I gratuluję pozostałym! :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wszystkie prace są super!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, mi najbardziej podoba się 3 i pierwsze wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i gratuluję :3 / ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Dziewczyny się postarały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwycięska stylizacja jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo i gratuluję innym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wielkie :) Całe szczęście, że konkurs już się zakończył, trzymanie ubrań przed szafą zaczynało mnie wkurzać, poza tym moja praca była debilna :D
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, dziękuję ♥

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to nie pamiętam tego konkursu ale mimo to gratki ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!