Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 35


Witam was bardzo serdecznie.
U mnie sobota, już słoneczna od rana, z czego niezbyt się cieszę.
Chora jestem, więc nie mogę wychodzić na pole ehh ;/
A wy, macie jakieś plany na ten weekend ?
Cieszę się, że od tego poniedziałku, do środy mamy rekolekcje i wolne.
W dzisiejszej odsłonie, będziecie oceniać : Sandi1200, Mary__Jane oraz loloSrebro.
Na oddanie swych głosów, macie 2 dni - wyniki już w poniedziałek.
Zwycięża osoba, z największą ilością łapek w górę.
Powodzenia !

+++

sandi1200




Mary__Jane




loloSrebro




+++
PS. Od następnego piątku powraca, już Inne Spojrzenie Na Modę :)
Jeśli chcesz wziąć, udział w naszej zabawie, zapraszam tu :


Udanego Weekendu życzę !

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



17 komentarzy:

  1. W ostatniej stylizacji jest wykorzystana super spódniczka. Z jakiego jest sklepu?
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. No to tak:
    1. Oryginalnie, a ja lubię oryginale stylizacje! Daję łapkę w górę.
    2. Prosta, delikatna, ładna stylizacja. Łapa w górę.
    3. Tu się waham. Absolutnie nie podoba mi się brak bluzki, jednak reszta wygląda całkiem ładnie. Pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne stylizacje, tylko w ostatniej razi brak bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza praca zdecydowanie najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Oryginalnie i pomysłowo.
    2. Ślicznie!
    3.Radziłabym założyć pod spód jeszcze jakąś białą bluzkę.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  6. Daję pierwszej pracy hot za próbę stworzenia czegoś samemu, a nie tylko ubranie w gotowe materiały i 2, bo ładna, a 3 not, nikt tak na golasa nie lata

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co wy widzicie w pierwszej stylizacji -_- Jeśli założenie brzydkiej sukienki i wsadzenie talerza na łeb jest oryginalne i wysoko oceniane, ja powinnam włożyć na siebie kanapę z Basics i zostać CoverGirl. Głos oddałam na drugą pracę.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza jest dziwna,druga jest najlepsza,ostatnia najgorsza :)
    golasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza druga, potem trzecia, a najmniej podoba mi się ostatnia.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga ładna, ale nie zachwyca :) Na nią głosuję

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza mi się nie podoba, bo oryginalność to jedno, a to czy stylizacja jest ładna, to już co innego- not
    2 taka prosta, nic skomplikowanego, daję hot bo jest najlepsza z tej trójki
    3 ten biust jest dziwny, myślę, że gdyby nie był tak podkreślony wyglądało by to lepiej i nawet nikomu by to nie przeszkadzało. no można by bluzeczkę jakąś założyć, ale niech będzie, daję hot

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie kciuk w górę :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Styl.
    Kreatywność po prostu Wow ja bym na coś takiego nie wpadła :P ale ogólnie to nie zachwyca ale też nie jest zła
    2.Styl.
    Prosta nieco retro.Ładna kolorystyka miła dla oka .Wszystko jest ładne i do sb pasuje ^^
    3.Styl.
    Ładna kolorystyka i stylizacja ale przeszkadza mi to że nie masz pod spodem bluzki :/

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!