Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Blogowa impreza i tinychat
Ahoj! Zapraszam wszystkich piratów i piratki na blogowe przyjęcie!
NIE Wymagany jest strój pirata.
Najlepiej ubrana osoba zgarnia 20 sd sponsorowane przez missmarikszę.
Jeszcze raz zapraszam wszystkich serdecznie!
Impreza odbędzie się o godzinie 15:30.
Po imprezie, o 18:00 odbędzie się blogowy tinychat.
 Oczywiście możecie pojawić się już teraz. 

Link do imprezy pojawi się wraz z rozpoczęciem.
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=41564085


______________________________________________________________
Impreza właśnie się skończyła. Na początku wiało pustkami, ktoś wchodził i za chwilę wychodził. Potem zebrała się grupka osób, rozmawiałyśmy całą imprezę. Tematów było tak wiele jak ilość pomysłów na nie w tym towarzystwie. Uznaję ten czas za dobrze spędzony, dziękuję za przybycie! Wiem, że wymaganie stroju was odstraszyło, ale potem i tak nikt nie zwracał na to uwagi. 
Zapraszamy też na tiny o godzinie 18:00

A oto goście naszej imprezy, jeszcze raz dzięki za przybycie i miłą rozmowę!

Najlepiej ubraną osobą zostaje
DanceMarika
Gratulacje, zgłoś się po nagrodę do missmariksza.

15 komentarzy:

  1. Kurczę pirackich ciuszków nie mam więc na imprezce nie będę, ale na tinach powinnam się pojawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pirata? super! Na pewno będę :D
    Szybko coś ta impreza.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój pirata? No niee, nie mam niczego takiego, a funduszy brak :c
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej godzinie raczej nie mogę :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi, ale ostatnio wogóle na nic nie mam czasu. Ciągle przygotowania do egzaminów, nauka, stres....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie trudne zadanie! Chyba się nie pojawię
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety mnie nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie byłam wtedy przy kom., ale fajne kostiumy

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudno, nie miałam wtedy czasu :(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że mnie nie było :( na pewno bym wpadła

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze nie mogłam przybyć. Gratuluję!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że mnie nie było :'(

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!