Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W poszukiwaniu stylu idealnego- Mori Girl
Witam Was kochani!
W dzisiejszym poście przybliżę Wam styl mori girls,  co oznacza dziewczyny lasu. Jest to jedna z moich ulubionych subkultur. Powstała stosunkowo niedawno, bo w 2006 roku. Jak sama nazwa wskazuje czerpią one inspiracje z natury. Mori girls to nie tylko styl ubierania, ale też sposób życia. Mori girls to spokojne i romantyczne dziewczyny uwielbiające przebywać na łonie natury, w bibliotekach czy antykwariatach. Mori girl powinna przestrzegać 60 zasad swojego stylu i w zasadzie też życia <klik>.  Często są wegetariankami.
 Styl charakteryzują stonowane, naturalne barwy. Sam styl jest bardzo baśniowy. Stroje wykonane z takich tkanin jak len, bawełna czy wełna. Makijaż jest lekki, a włosy są pozostawione w lekkim nieładzie. 

Oto moja stylizacja, która oddaje ten styl. Dodam, że na stardoll dość ciężko być mori girl.
Podoba Wam się ten styl? Komentujcie!


16 komentarzy:

  1. Jakoś mi las do biblioteki nie podszedł... ale papier robi się z drzew, to inna sprawa. Myślę, że po części jestem mori girl (ale tylko pod względem stylu bycia). Styl wygląda ciekawie i ładnie, myślę że mogłabym tak "wyjść do ludzi".
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna stylizacja :) mori girls to bardzo ciekawa subkultura trochę o niej słyszałam już wcześniej ale dzisiaj dopiero zostało mi wyłożone wszystko kawa na ławę :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. KRYĆ SIĘ TADZIEJ DMUCHA KSIĄŻKAMI XDDDDDD
    Nie no, ta stylizacja jest okej, dobrze, że nie masz tych ogrowych rajstop koloru oliwkowego XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl nawet fajny.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny styl nawet fajny... podoba mi się
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa subkultura :) podpatrzyłam trochę zdjęć na google i muszę przyznać, że stylizacje typu mori girl na prawdę fajnie i kreatywnie wyglądają.
    jej, znalazłam taką fajną piosenkę teraz, że aż się pochwalę :p https://www.youtube.com/watch?v=D-dHIkF_lO4

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam stylu, ale po artykule mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudowna.Nie znałam stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba mam w sobie trochę takiej "mori girl". Stylizacja bardzo mi się podoba, nie znałam tej subkultury, także cieszę się, że ją przedstawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ;) Podobna do mojego codziennego stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam takiej subkultury, jest dosyć ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo łądna stylizacja ^^

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna subkultura to i fajna stylizacja ;) aczkolwiek mam nadzieję że te futro jest sztuczne ;)

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!