Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza 888kamila
Hej, zapraszam na metamorfoza, która przejdzie użytkowniczka 888kamila. Przypominam, że cały czas można zgłaszać się do loterii. ----> LINK

 
Przed: Sama nie wiem co o tej stylizacji myśleć. Dla mnie nie pasują tu tatuaże i ta kawa. Blazer pasuje do bluzki i spodenek resztę bym zmieniła.
Po: Stworzyłam stylizację dziewczęcą o kolorach biel, beż, mięta. Nie znalazłam tylko innych białych butów.


Przed: Tu mi się bardziej podoba. Makijaż ciekawy, brwi też. Zdjęłabym kolczyki i zmieniła włosy
Po: Nie ma co się rozpisywać. Starałam zrobić makijaż pasujący do stylizacji.


--------------------------
Ola, FantasticLove2

Co sądzicie?

17 komentarzy:

  1. Obie wersje ładne, ale bardziej podoba mi się po.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest świetny, od razu mi się spodobał! O wiele lepiej po, przed podoba mi tylko się makijaż. W stylizacji przed praktycznie wszystko z innej parafii, jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się po ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udana metamorfoza. Strój zdecydowanie lepszy jest po, a makijaże oba mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba bardziej po, ale przed też i nie wiem czemu, tam wszystko prawie do siebie nie pasuje XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej po. W ogóle nie lubię tatuaży, zakłócają stylizację
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo lepiej po, aczkolwiek podoba mi się pomysł z tatuażami "przed". Nie pasuje to jednak do tej stylizacji (;
    +Świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja, tak jak i makijaż lepiej podobają mi się po :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje obie są ładne, a jeśli chodzi o makijaż to wg mnie lepiej 'przed'

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja zdecydowanie lepsza "po", co do makijażu nie mam zdania... ale ogólnie lepiej "po".
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. bardziej podoba mi się po

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja uważam że obydwie stylizację ją fajne ! ale dobrze że zdjęłaś tatuaże nie jestem zwolennikiem takich tatuaży :/ makijaż i tak i tak dobrze ale z fryzurą się nie zgadzam

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje dwie fajne, makijaż lepszy przed.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!