Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Powrót + loteria
Hej, jak widzicie wracam po dłuższej przerwie. Nie ma co się tłumaczyć. Obiecałam niespodziankę, a jest nią mini loteria z moim zdaniem całkiem ciekawymi rzeczami. Wystarczy zgłosić się w komentarzu i czekać na wyniki. Zgłoszenia przyjmuję do poniedziałku 23:59, wyniki we wtorek razem z "pomysłem na...". Konkurs naturalnie dla obserwatorów bloga. Możecie też powiedzieć co byście chcieli i/lub co posiadacie.

----------------------------
Ola, FantasticLove2

84 komentarze:

  1. Zgłaszam się.
    Dobrze że wróciłaś :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakowało tu ciebie,zg sie
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    selenaAngel9

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry :D
    Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć albo sukienkę z Mortal Kiss albo torebkę z PPQ :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie!Witam ponownie:)
    Zgłaszam się.Zależy mi na bluzce i Butach.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się ;)

    karolcia0706

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, marzą mi się buty.
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, nie mam tylko paska.

    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  9. zg się :) DivaOlcia1
    najbardziej zależy mi na sukience

    OdpowiedzUsuń
  10. zg sie mam tylko torbę z PPQ

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się
    mam buty z Elle

    zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  12. zg sie.

    ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, nie mam nic więc ucieszę się z każdej rzeczy :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  14. A już myślałam, że rzuciłaś qof. Jakoś pusto było tu bez Ciebie. Całe szczęście, że wróciłaś :*
    Zgłaszam się. Chciałabym tunikę MK lub sandałki.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzuć qof nie miałam zamiaru. :) Nogę skręciłam. xD

      Usuń
  15. Chciałabym tunikę z Mk thx :)
    Kaka4444

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie, że wracasz! Tęskniłam za tobą ♥
    Zgłaszam się, mam buty ELLE. Podobają mi się wszystkie nagrody.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się mam torebkę PRQ . Wszystkie nagrody są super!
    kante666

    OdpowiedzUsuń
  19. lewa0702
    chciałabym pasek lub torbę

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :) Chciałabym ten pasek z LE lub tunikę z Mortal kiss
    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    Sei-chan.
    Mam torbę (;

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się. Chciała bym sukienkę albo buty a mam już torbę.
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    Nie mam nic

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Chciałabym sukienkę albo torebkę.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się bardzo, że wróciłaś :)
    Zgłaszam się:) Nie mam nic.

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  26. Zg się i super że wróciłaś ;-)

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie,że wróciłaś :)
    Zgłaszam się
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  28. super, że tak o nas dbacie :D podoba mi się wszystko, najbardziej chyba torba PPQ i buty ELLE. niczego nie mam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się i biorę wszystko ;) :P

    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się, że jesteś z powrotem! :))
    Zgłaszam się, mam tylko pasek LE.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    chciałabym sukienkę z mortal kiss
    kehlen12

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się
    chciałabym sukienkę z mortal kiss
    kehlen12

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się. Ucieszy mnie cokolwiek. :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam sie
    Chciałabym sukienkę MK lub torbe PPQ
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się.
    superG.I.R.L

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się, domsot.
    Nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :) Posiadam tunikę/sukienkę, ucieszę się z wszystkiego :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  39. chciałabym wszystko :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  40. Zg się. EmoFllorra.
    Obserwuję jako Maja MSP a na FB jako Zuza Nicość

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się
    Poproszę o torebkę :)
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  42. zg sie :)

    mam torbę

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się.
    Nie mam nic, chciałabym tylko buty z ELLE (najbardziej).
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  45. bosheee bluzkó piekna *O* zgłaszam się C;
    mam pasek z le i torebkę z PPQ
    zozoleq

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się
    Taradielle

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się! :)
    Mam buty ELLE i torbe z PPQ
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się, chcę cokolwiek :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się. :)
    Chciałabym sukienkę Mk.
    misiu123...

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłąszam się
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  52. zg się
    posiadam torebkę PPQ

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie nagrody fajne, ale najlepsze LE ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  54. MyMelisaWhite
    Chciałabym sukienkę z Mortall Kiss ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się.
    Nie chciałabym torby PPQ.
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  56. witamy ponownie :) hehehe nic nie chce :P przyszłam tu alby cię przywitać a nie "wyłudzać" nagrodę

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się.

    bblvghlv

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się,
    Nie mam nic. Zależy mi na sukience MK
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam sie :))

    00mili00

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!