Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Złota dama
Witajcie. Na dziś przygotowałam dla Was coś z polotem - czyli kolejny raz daje o sobie znać moja (czasami chora) wyobraźnia. Mam nadzieję, że to Wam przypadnie do gustu. Z kolejnymi postami możecie spodziewać się trochę więcej "fantazji" jeśli chodzi o wygląd moich postów, tj. umieszczanych grafik.


Pamiętajcie, że każdą moją grafikę w poście, możecie powiększyć klikając na nią :)

Make-up - nieco inaczej niż zwykle:


Jak Wam się podoba?
Jeden wylosowany komentarz nagrodzę 10 SD!

_________
Buźki
Coldi

28 komentarzy:

  1. Boże jak orginalnie! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, robi wrażenie :D
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna! To właśnie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D przepraszam ale muszę to powiedzieć ta grafika jest w mordę zajebista! wszystko fajnie ze sobą współgra :) nie mogę przestać się wgapiać

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, grafika i makijaż! Tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest po prostu cudo ! ♥ Podoba mi się Twoja twarz i ciekawa koncepcja 'odbicia' jej. Co do pomysłowej stylizacji: wydaje mi się, że główną role gra tutaj zwiewna biała spódnica, która sama w sobie jest już olśniewająca, a tutaj pasuje wprost idealnie. Bardzo dobrze, że połączyłaś biel ze złotem :) Ogólnie: świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Jejku, ta ładnie połączone kolory, szczególnie podoba mi się twarz, niesamowity makijaż. Naprawdę świetna robota !:)

    bratimama

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalone i genialne zarazem :D Strasznie lubię połączenie złota i bieli. Grafika też udana. Świetne :3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko Jaka piękna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna stylizacja :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na stylizację, coś oryginalnego :3

    ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak grecka bogini, to po prostu cudo! Do tego jak zwykle dopasowany make-up i dodatki. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że butów nie widać bardziej, bo ich kolor, wykonanie itede dopełniają i tak już świetną stylizację. Top podsunął mi obraz gladiatora, pewnie słuszne skojarzenie :) Usta, policzki, cudo, a opaska - wieniec laurowy.. Myślę, że troszeczkę zainspirowałaś się starożytnym Rzymem.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! bardzo kreatywnie. dawno nie widziałam tak świetnie skomponowanej tej górnej części stroju. trochę tajemniczo, ekstrawagancko i przede wszystkim oryginalnie. Bardzo dobra obróbka graficzna, miło się na to patrzy. Zdecydowane TAK dla haute coture w twoim wykonaniu, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześwietna! Takie stylizacje właśnie powinny być na stardollu, oryginalne i inne niż inne. Po prostu podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna i oryginalna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja. Podoba mi się .;-)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  19. U, stylizacja ala starożytna Grecja :D. Cudnie.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja! Super miałaś na nią pomysł.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) Top dziwnie wygląda na doll, ale w połączeniu ze spódnicą pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, tak inaczej niż zawsze
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno takiej genialnej stylizacji nie widziałem! Strój na szóstkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna spójna stylizacja :) ale makijaż jest mega ! "miód malina"

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!