Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witam, witam! Dopiero co wróciłam do domu, od 10 szlajałam się po mieście. Test był prosty, 2 źle w zamkniętych i nieszczęsne stoły, które miały o 12 miejsc mniej niż powinny i jogurty, które miałam dobrze i poprawiłam na źle. Po teście podjechaliśmy autobusem w 12 osób pod biedronkę. Naprawdę nie pamiętam kiedy ostatnio tak prze-prze-prześwietnie się bawiłam.Okazało się, ze pizzeria otwarta od 12, musieliśmy 2 godziny chodzić po Niwie, ale było super, Any-Jezus chodziła po wodzie! Dobrze, że przebrałam buty na trampki, bo baleriny zbyt bardzo mnie obcierały (trampki jako odpowiednie buty do sukienki). W pizzerii z Ulką zamówiłyśmy pizze z owocami morza na pół z normalną. Tam były małe ośmiornice, które nazywały się Zbigniew i Wacław (.-.). Sweet focie w ubikacji - zaliczone. Potem, zostawiając już chłopaków poszłyśmy do biedronki po lody, a potem na chwilę do Mai i do domu. Nie odczułam, że był test, że jest prima aprilis itd. Dla mnie to był tylko zwykły, dobrze spędzony dzień. Nawet ja gdzieś wychodzę, wow! Szkoda, że rozdzielą nas w gimnazjum, wakacje spędzam z nimi jak najdłużej, chyba nawet "skrócę plany na wakacje" (Takie życie Tadziej).

Zauważyłam, że taki brak konkretnego tematu bardziej zachęcił niektóre osoby do rozmowy, 
a właśnie o to w tym chodzi! Tym razem znów daję wam kompletną dowolność, 
rozmawiajcie na jaki temat chcecie.
Serdecznie zapraszam do rozmowy!

Najbardziej rozgadana osoba otrzyma ode mnie:


Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
lalaxd99
Gratulacje! Zgłoś się do mnie po ubrania!


110 komentarzy:

  1. Kurczę chyba będę pierwsza..... To zaczynamy czego słuchacie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metalu, przede wszystkim metalu, choć czasami słucham muzyki gotyckiej (Nightwish, Lunatica). Niekiedy mam też większą ochotę na Bajm albo Brodkę.

      Usuń
    2. Teraz Lady Gaga-G.U.Y ;3
      CarmelElectra

      Usuń
    3. w zasadzie to najbardziej lubię rock ale nie mam że tak powiem ulubionego gatunku muzycznego po prostu słucham tego co wpada w ucho niekiedy nawet 4 pory roku Vivaldiego jak mnie chwyci :D

      Usuń
    4. Gustuję w azjatyckiej muzyce czyli jpop, jrock, kpop i w sumie vocaloidy (dla niewtajemniczonych vocaloid to syntezator śpiewu) już nie licząc muzyki z anime ^w^. Uwielbiam też rock, metal, muzykę klasyczną. Ostatnimi czasy zauroczyłam się w piosenkach w wersji pozytywki. Ogólnie to słucham wszystkiego...

      Usuń
    5. Słucham głównie amerykańskiego rapu, artystów których niemal nikt nie zna (aczkolwiek to nie podziemie), także niewiele mogłoby Was tu zaciekawić. Kiedyś uwielbiałam wszystko co azjatyckie, także popierałam w muzyce koleżankę wyżej (to były czasy).
      Anyway, uważam, że muzyka to bardzo intymna sprawa, każdy doszukuje się w niej czegoś innego, dla każdego coś innego znaczy, często inny gatunek docenia najbardziej. Też jesteście na tym punkcie przewrażliwieni?

      Usuń
    6. może troszeczkę... jeśli ktoś powie że mój ulubiony zespół jest głupi oczywiście nie topię go mentalnie w fontannie pełniej piranii aczkolwiek bardzo mnie to złości :)

      Usuń
    7. Ja akurat uważam takie sprzeczki za bezsensowne, dlatego wolę milczeć nawet, jeśli ktoś obraża wykonawcę, którego w pełni cenię. Muzyka i ludzie jej słuchający są owiani stereotypami, do tego nie staramy się siebie nawzajem zrozumieć w tej kwestii. Ot, źródło problemu

      Usuń
    8. Indie i alternatywny rock ;) Kocham Bastille, The 1975 i Arctic Monkeys. Nie lubię ludzi, którzy oceniają innych po tym czego słuchają. Nie ma to zbyt dużego sensu i tylko ograniczają sami siebie jak tak robią.

      Usuń
    9. W 100% się zgadzam z twoją wypowiedzią jednak niektórym ludziom urażona duma milczeć nie pozwala i wyrażają swoja opinię nawet jeśli nie mają nic do powiedzenia bo dla nich liczy się przegadanie swojego rozmówcy niż bronienie własnych poglądów to trochę bez sensu... smutne ale prawdziwe

      Usuń
    10. W tej chwili radia. Tak ogólnie nie słucham muzyki (tak, wiem jestem odmieńcem xd).

      weronika1408

      Usuń
    11. @lidka92: Do niektórych zawsze musi należeć ostatnie słowo, nie tylko w temacie muzyki zresztą.
      @Tardielle: Każdy w tym czego słucha dostrzega jakieś inne wartości i ocenia innych właśnie przez taki pryzmat. Przez to właśnie nie jestem tolerancyjna pod względem muzycznym- zwracam uwagę na słowa i przekaz, zawsze. Nie potrafię go odnaleźć w popie, mocnym metalu, disco polo czy smutnych balladach o utraconej miłości, więc pod tym kątem oceniam człowieka, który słucha dajmy na to Nicki Minaj czy Khalify, w moich oczach od razu traci. To nie jest prawidłowa postawa, ale potrafię to zrozumieć oraz może również Tobie przybliżyłam taki problem

      Usuń
    12. Ja gustuję w wszystkim co azjatyckie, nawet w muzyce dla dzieci, czasem zdarza mi się posłochać amerykańckiego popu czy rocka, ale nie tak często jak np. vocaloidów

      Usuń
    13. popieram sei-chan. niestety również tak mam, że nie trawię ludzi którzy słuchają załóżmy 1D, Kwiatkowskiego i tego pokroju "muzykę". Jeżeli chodzi o mnie to na pewno nie ograniczam się do jednego określonego gatunku. słucham na prawdę rozmaitej muzyki od reggae po rock, electro. kiedyś ktoś mi też powiedział mądre słowa, że zanim ocenisz dany gatunek, wokalistę trzeba go najpierw posłuchać. Ech nie chcę wymieniać moich ulubionych wokalistów, czy zespołów, bo boję się, że mogę kogoś pominąć, ale mogę dać parę, że tak powiem próbek muzyki, której słucham.
      https://www.youtube.com/watch?v=I9QGpHScGug - kocham tą piosenkę, jak i teledysk
      https://www.youtube.com/watch?v=hji4gBuOvIQ - jedna z ulubionych piosenek gorillaz (a jest to jeden z najbardziej cenionych przeze mnie zespołów)
      https://www.youtube.com/watch?v=Bzba7TfDINc - ta piosenka po prostu zawsze poprawia mi humor :p
      https://www.youtube.com/watch?v=2A2XBoxtcUA - a nwm czemu, melodia fajna
      https://www.youtube.com/watch?v=p6IFYMJ63V0 - nie wiedziałam którą wybrać, ale strasznie lubię sbtrkt
      https://www.youtube.com/watch?v=hN5X4kGhAtU - wspomnienia z tą piosenką
      https://www.youtube.com/watch?v=bXEdGHkk9tU - ładna
      https://www.youtube.com/watch?v=e-e8YtyDXoY -
      https://www.youtube.com/watch?v=MmZexg8sxyk - odprężająca
      https://www.youtube.com/watch?v=ubkLHCmCrso -
      https://www.youtube.com/watch?v=H8O674Nn1rw - :p
      https://www.youtube.com/watch?v=BmWUeVYCq08 -
      https://www.youtube.com/watch?v=mIMMZQJ1H6E
      https://www.youtube.com/watch?v=bkk2H3Ztrfk
      https://www.youtube.com/watch?v=kcASPx3-HuI
      https://www.youtube.com/watch?v=R-jGJgKqP00
      https://www.youtube.com/watch?v=27Qt95Un53s
      https://www.youtube.com/watch?v=X2W3aG8uizA
      eee dobra sorry za dużo juz tego XD

      Usuń
    14. wowowoww jak dużo fajnych piosenek! :D
      CarmelElectra

      Usuń
    15. haha nie chciałam już więcej spamować piosenkami, ale mam tych ulubionych jeszcze duuuuużo.

      Usuń
  2. Jak poszedł Wam sprawdzian 6-klasisty? Sprawdziłam odpowiedzi na wszystkich możliwych stronach, i wszystko mam dobrze... nie wiem jak poszło mi ogłoszenie i opowiadanie, no ale 35 punktów będzie xD
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, ja już pisałam go? Ulala baaardzo dawno. Chyba 3 lata temu :)
      CarmelElectra

      Usuń
    2. jeju nie pamiętam kiedy już pisałam ten sprawdzian chyba 4 lata temu ale poszedł mi fatalnie na szczęście nadrobiłam w gimnazjalnym i miałam 76% za całokształt... teraz tylko matura i koniec z nauką :)

      Usuń
    3. Tak na prawdę to uczymy się całe nasze życie... :)

      Usuń
    4. w zasadzie to masz rację :D ale chodziło mi o to że w innym sensie koniec z nauką teraz nie potrafię się wysłowić a tego nienawidzę... koniec z nauką obowiązkową o powiem to tak bo na studia idzie się z wyboru :)

      Usuń
    5. Wof, ja miałam test szóstoklasisty.. 5 lat temu? Szaleństwo. Ale mam nadzieję, że dobrze Wam poszło robaczki i wyrośniecie na dęby wszelkich cnót i w ogóle ♥

      Usuń
    6. Ja napisałam na 34 pkt test szóstoklasisty xd Teraz czeka mnie test gimnazjalny do którego mamy ostateczne przygotowania.

      Usuń
    7. Wow, 35 pkt. ? Ja będę mieć coś koło 30 (też liczyłam). I tak jestem z siebie zadowolona :D

      weronika1408

      Usuń
    8. Jest podane gdzieś ile dokładnie otwarte? Ja mam 18 z zamkniętych. Gdyby nie nuda zostawiłabym dobrze to o jogurtach!

      Usuń
    9. kiedy to było XD pamiętam jedynie że na tym teście gimbazjalnym miałam 96% z polaka ;P ja tam tylko maturą będę się przejmować, ale jeszcze trochę czasu, dopiero 1 tech.

      Usuń
    10. Jakie mieliście ostatnie zadania? (pracę z polskiego na wybrany temat)
      carmelelectra

      Usuń
  3. Również uważam, iż test był łatwy. Jedno (przypuszczam) źle zaznaczyłam na karcie. Otwarte z matmy proste :) Stoły zrobiłam, jogurty też. Ciekawe jest to, że moja nauczycielka od matmy przewidziała, że będzie siatka, której nigdy nie było. No może raczej przeczucie miała. Bardzo spodobał mi się temat wypracowania. Jeden akapit, a ja już nie mam prawie miejsca. Coś tam skróciłam, ale mogłam troszku zmienić. Ogłoszenie też ok. Mam cel, aby napisać na więcej niż starszy brat. Jak to możliwe, że napisał na 32 pkt.? No cóż, ja muszę najmniej na 33 ^^ Nic specjalnego po teście nie robiłam. Do domu wróciłam z częścią koleżanek piechotą, i z Kacprem, który pomylił mnie z Arkiem (dzienki...). Było sympatycznie, trochę śmiania. Dzień jak co dzień. Też jadłam pizzę, ale jedną z tuńczykiem, a drugą z kurczakiem :) Nie mam zamiaru sprawdzać odpowiedzi, wolę mieć niespodziankę, ale i tak będziemy go rozwiązywać w piątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie to musiałam kończyć w brudnopisie, a tam takie bazgroły, nie wiem czy komisja się odczyta. Z kolei ogłoszenie napisałam "niby dobrze": jako miejsce zbierania tych zabawek itd. podałam pokój nauczycielski :P zamiast nazwy ulicy, nie wiem czy stracę przez to punkty.

      Usuń
    2. Ja dałam klasę nr 22 ^^ Czyli w mojej szkole historyczną.

      Usuń
    3. Jezu jaką mam teraz przez Was ochotę na pizze XD

      Usuń
    4. Mi się ten temat opowiadania aż tak nie spodobał, ale się trochę rozpisałam.

      weronika1408
      Ps. Ja wygrałam w niedzielę pizzę w RMF'ie :D

      Usuń
    5. Ja tak patrzę, opowiadanie omg omg o czym, patrze, że problem to napisałam o wydostaniu się z piwnicy, której drzwi się zatrzasneły, że rozwaliły je łomem (dziewczynki XD) i takie głupoty

      Usuń
    6. Aż mi się przypomniał incydent ze starą szopą , 3 metrowym opluciem i dziadkiem grabarzem haha to były czasy .Opowiadanie nie są takie złe , osoby z tak rozbudowaną wyobraźnią jak moja nie mają z tym problemów .

      Usuń
    7. ja to pamiętam tylko ten test gimnazjalny. o ile dobrze pamiętam mieliśmy do opisania bohatera jakiejś książki, czy tam lektury. z racji, że nie czytałam lektur, nabazgrałam jakiś głupot o harrym potterze XDDD jakim było dla mnie szokiem, gdy dowiedziałam się, że polski napisałam na 96 % hhaahaha

      Usuń
    8. Problemu nie miałam, od razu przystąpiłam do pisania gdy skończyłam resztę. Pisanie byle czego przychodzi mi bardzo łatwo (dlatego piszę tak dużo). Ostatnio na próbnym napisałam polski na max punktów i dostałam 6, do tego dojdzie mi konkurs o wyszyńskim na album, który zrobiłam w sobotę i może mi da 6, bo mam w sumie same 5 i 6 sporadycznie 4 z czegoś co było "dość trudne"

      Usuń
    9. Kurde ja się boje tego w gimnazjum,ale mam dobre oceny więc chyba będzie dobrze ;)

      Usuń
  4. Teraz?Słucham "Chleb".
    "Bynajmniej dla mnie są one mega słodkie"Super piosenka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie wierzyłam że to naprawdę Anja xd

      Usuń
    2. Ja też nie wierzyłam i przyznaję tej piosence tytuł żenady roku

      Usuń
    3. Oj jeszcze nie słuchałam, ale chyba zobaczę ;)

      Usuń
    4. też z tego wszystkiego poszłam sobie obczaić tą piosenkę i teraz nie wiem czy to był atak astmy czy po prostu zaparło mi dech z wrażenia XD

      Usuń
    5. ja to ostrą bekę miałam jak to zobaczyłam pierwszy raz xd a teraz to takie psychiczne bardziej niz śmieszne wydaje mi się.

      Usuń
    6. Dzisiaj cały dzień siedziało mi to w głowie ;__;
      CarmelElectra

      Usuń
    7. Nie słuchałam,zarz posłucham ;)

      Usuń
    8. przez was uzależniłam się od tej piosenki XD przesłuchałam tyle razy, że znam jakiś kawałek na pamięć :p

      Usuń
  5. Co robicie? :)
    Ja odrabiam lekcje, uczę się na klasówki i piję kubusia xd
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja robię wszystko żeby się nie uczyć teraz siedzę z otwartym podręcznikiem do niemieckiego przed sobą i wciąż patrzenie na ścianę jest bardziej pociągające niż strona bierna :D

      _Nemezis_

      Usuń
    2. Ja na kopmie,dopadł mnie katar więc siedzę w domu.Zjadłabym coś mcdonaldsa,ale jestem chora ;c

      Usuń
    3. A ja bym zjadła kebsa. Chciałabym Turka na moje każde zawołanie, by robił mi świetne kebaby. Albo dożywotni kupon do Pizza hut na rollsy.
      Nazywam się Paulina i jestem żarcioholikiem

      Usuń
    4. odrabiam angielski i czytam lekturę :c

      Usuń
    5. Wróciłam z próby do bierzmo i ogarniam internet ;)

      Usuń
    6. Ja piszę tego komentarza, uczę się do jutrzejszego sprawdzianu z matmy, myślę czy czegoś nie było na zadanie i też piję Kubusia :D

      weronika1408

      Usuń
    7. kotek717 co teraz czytasz?? :)

      Usuń
    8. Właśnie, po lekturę miałam iść!
      Teraz po prostu siedzę przed kompem i główne światło zaczyna mnie irytować, chyba je wyłączę.

      Usuń
    9. Wcinam naleśniki i "uczę" się na historie i angielski .Oj będą kolejne 3 .

      Usuń
    10. ha 4:32, miałam się uczyć do poprawy z biologii, a siedzę i komentuję XD załamka, pewnie sie jutro spóźnię na autobus jak zaraz nie pójdę spać. a co do tego sprawdzianu... to nie wiem co to będzię :O przewalone

      Usuń
    11. @Чернобыль/ Sei-chan.
      chyba nas coś łączy, również jestem chora na żarcioholizm. tyle że na szczęście nie widać u mnie skutków, wręcz przeciwnie XD jacy durni ludzie mówią, że jestem chuda :O Co prawda mam też trochę bicka, nie powiem, ale sportu żadnego nie uprawiam, z racji, że dolega mi też lenioholizm. jestem żywym przykładem, że wpi* lanie jest zdrowe, polecam XD. ostatnio też sama zaczęłam gotować , ale niestety moje "pyszne" potrawy smakują tylko dla mnie ;/

      Usuń
    12. Moje smakuja tylko nie mi, najbardziej bratu

      Usuń
    13. Ale mam ochotę na kalafior i ziemniaki :)

      Usuń
    14. dzisiaj robiłam makarony z tuńczykiem (plus różne dodatki oczywiście, np kukurydza). uwielbiam je, ale smakują tylko mi i siostrze :p ogólnie to gotuję zazwyczaj dla nas dwóch, bo praktycznie tylko nam smakują moje kulinarne wymysły :p

      Usuń
  6. Jako że jestem postrzelona na punkcie superbohaterów musicie mi wybaczyć ale zacznę ten temat :) Jaki jest wasz ulubiony heros i dlaczego? Mój to Iron man sprawa oczywista ma fajną zbroję w którą z chęcią sama bym się wbiła :D no i Black sabbath napisało o nim piosenkę co nie jest aż ta ważnym argumentem jeśli się nie lubi Ozziego :) Jeśli nie lubicie bohaterów możecie też podać jakiegoś łotra a tu góruje u mnie Loki i Joker

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z kolei fioła na punkcie zombie, nawet śniła mi się taka apokalipsa ze 2 razy, odjaazd. Fajnie, że ktoś ma równie specyficznego bzika xD
      Aktor, który gra Iron Mana jest hot!

      Usuń
    2. Iron Man wymiata :> Strasznie lubię bohaterów stworzonych przez wydawnictwo Marvel, ale mojimi ulubionymi bohaterami (raczej bohatekami) są Phoenix z X-Mena oraz She-Hulk.

      Usuń
    3. Ja tam nie mam żadnego herosa i dobrze mi z tym :D

      weronika1408

      Usuń
    4. Uwielbiam tą piosenkę!!! Tym samym lubię Iron Mana ;) Lubię też Spider Mana i Novę

      Usuń
    5. Loki to lew, gwiezdny duch z Fairy tail XD Raczej bardziej jestem za bohaterkami, a nawet czarodziejkami-dziewczynkami jak ukazane na obrazku dziewczyny

      Usuń
    6. Ja tam wolę realnych bohaterów haha .A tak na serio to nigdy o tym nie myslalam .Raczej nie mam ulubionego herosa .

      Usuń
    7. wczoraj leciał na tvn iron men2 :D oczywiście oglądałam, a skończył się gdzieś około 2. kiedyś tak się napaliłam na te komiksy marvela i takie tam... jarałam się i wgl, co na szczęście mi przeszło po paru dniach XD oczywiście nadal lubię filmy fantasy, sci-fi. poza tym to moim ulubionym bohaterem jest anivia z lola XD moja ulubiona postać i main
      joker <3

      Usuń
    8. ucięło mi kawałek komentarza, oj ;/

      Usuń
    9. Chcyba nie mam żadnego ulubionego herosa XD

      Usuń
  7. Ja po teście pojechałam prosto do domu,
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierw miałam zdjęcia w szkole, a potem od razu do domu :)

      weronika1408

      Usuń
    2. Miałam wrócić i coś oglądać, ale jednak mnie wyciągnęli

      Usuń
    3. Ja od razu do domku,ziuuuup i na komputer ;)

      Usuń
  8. Swoją drogą, MOI DRODZY SZÓSTOKLASIŚCI. Jesteście zainteresowani artykułem o tym jak wybrać gimnazjum, czy przejmować się tym faktem i tak dalej, i tak dalej? Jako starsza koleżanka chętnie podzielę się takimi refleksjami, może uda mi się komuś pomóc :)
    Ps. Ostatnio nic się nie ukazało, bo zaczęłam artykuł pisać w sobotę i niestety, nagle zbyt dużo się zaczęło dziać. Mama wygoniła z kompa, nagły wyjazd i tak dalej, i tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała Jak wybrać liceum XD

      Usuń
    2. To też mogę napisać, bo i ten etap mam za sobą. Także, kolejny temat, Iwona mi je zresztą podsunęła (;

      Usuń
    3. Ja mam gimnazjum obok siebie to nie ma problemu, ale z chęcią bym poczytała!

      Usuń
    4. Ja już dawno jestem w gimnazjum , ale komus na pewno się to przyda

      Usuń
    5. ja to mogę powiedzieć tylko, że gimnazjum to pikuś, idziesz do pierwszego lepszego. ale szkoła średnia to już co innego. należy zacząć o tym rozmyślać już rok wcześniej, bo nasze zdanie mogą się raptownie zmienić. to bardzo poważna decyzja, od niej zależy nasza cała przyszłość, a mówię tu oczywiście o wybraniu liceum/tech/zawodówka. musicie być pewni, że chcecie iść do danej szkoły, żeby później nie żałować. nie koniecznie kierujcie się też tym gdzie idą wasze koleżanki, to musi być wasz wybór! sama się o tym przekonałam wybierając chyba nie do końca odpowiednią szkołę, sama nie wiedząc czego chce. podjęłam tę decyzję pochopnie, co było dużym błędem.

      Usuń
    6. Miałam iść daleko, daleko do rzeszowa co byłoby dla mnie wygodniejsze pod punktem: sklepy, mangi, galeria. xD Niestety mama mnie nie puściła, buu no trudno

      Usuń
    7. Ja tam chcę iść do gimnazjum językowego,tylko wiadomo niemiecki wszystko psuje ;\

      Usuń
    8. niemiecki samo zuo :O ile ja musiałam się natrudzić, aby przenieść się z niemieckiego na rosyjski, na szczęście się udało.

      Usuń
  9. Ja też dziś pisałam ten sprawdzian i boże, on był taki prosty... Tylko ta nieszczęsna restauracja i mąka xd. My po teście mieliśmy zdjęcia, a potem dom. Jak przeliczyłam moje zdobyte pkt. (wyniki na rmf fm) to wyszło mi coś koło 30, ale i tak jestem z siebie zadowolona.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to te testy są bardzo proste .Na pewno dobrze Ci poszło .:)

      Usuń
    2. a ile było maks punktów tak wgl? to były wszystkie przedmioty połączone w jede test, czy humanistyczne, a matematyczne oddzielnie?

      Usuń
    3. Maksymanie 40 i wszystko razem. To w gimnazjum jest oddzielnie.

      Usuń
    4. Och te testy... Ja co prawda nie chodzę (już dłuższy czas) do podstawówki, ale moja kochana (wyczujcie nutkę sarkazmu) szkoła co roku ma testy, takie jak gimnazjalny... (oczywiście na innym poziomie). Beznadzieja...

      Usuń
    5. ^
      u mnie w tech. niektórzy nauczyciele robili na początku roku testy sprawdzajace wiedzę z gimnazjum :v

      Usuń
    6. Te testy to chyba jakiś żart,mega proste ;)

      Usuń
  10. gratki, ale to trochę bez sensu dodawanie komentarzy do pogaduszek, na drugi dzień, gdy nikt raczej już się nie udziela :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zglądam do większości postów, a do tego to co kilkanaście minut (ninjuje, bo nie chce mi się pisać), bo lubię czytać komentarze. Pogaduszki są do rozmowy, nie każdy ma na to też czas.

      Usuń
    2. ja również zdecydowanie wolę czytać komentarze niż się w nich udzielać :) zawsze to jakiś świeży punkt widzenia na różne sprawy i poznanie idei drugiego człowieka

      Usuń
    3. w sumie racje macie XD eh te moje głupie przemyślenia

      Usuń
    4. Ja lubię czytać i pisać :)

      Usuń
  11. Dziękuję ;* zgłosze sie wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie blogi najbardziej lubicie?
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzależnieni,QoF,Cs

      Usuń
    2. QoF jest zdecydowanie moim ulubionym blogiem :) poza tym zaglądam na stardoll-for-poland, uzależnionych, ciekawszy-stardoll, carmel, koralina2346 i jeszcze parę, ale to rzadziej.

      Usuń
  13. Co sądzicie o Prima Aprilis? Ja nie nawidze tego święta! Mówi ci ktoś coś i później krzyczy PRIMA APRILIS!!!!! Głupota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię, bo jest to mimo wszystko zabawne. mój wczorajszy dzień był pełen śmiechu- robiłam żarty innym, ale też śmiesznie było jak komuś udało mnie się nabrać :D w szkole nauczyciele również robili nam małe psikusy, a po powrocie do domu... nie mogłam nikomu ufać, o nic zapytać (oczekując prawdziwej odpowiedzi) :P jeszcze dzisiaj śmiałam się z tych żartów, które robiła mi między innymi mama . zdecydowanie lubię te "święto", w końcu obchodzi się je tylko raz w roku, a czasami najlepsze żarty można wspominać latami :D

      Usuń
  14. tak w ogóle to co z tym konkursem na stylizację pastel goth? :p odwołany? w sumie to bym się nie zdziwiła, bo ilość zgłoszeń jest tak nieliczna, że mi by było przykro z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!