Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Podsumowanie marca 2014r. na QoF
Marzec się skończył, a wraz z nim zamyka się kolejny miesiąc QoF w blogowym archiwum. 

Dzięki izabelach w tym miesiącu mamy taką oto śliczną okładkę!




Każdy obserwator QoF ma szansę znaleźć się na okładce podsumowania miesiąca. Aby mieć taką możliwość należy: skomentować obecne wydanie (napisać: zgłaszam się), obserwować blog, podpisać się nickiem ze Stardoll i później cierpliwie oczekiwać końca następnego miesiąca by móc się przekonać kto zdobi kolejną okładkę.

34 komentarze:

  1. 7 moich komentarzy naliczyłam, dziękuję :) Bardzo ładne wydanie, zgłaszam się.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłąszam się.Cudowna gazetka jak zawsze :)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam ogrom pracy włożony w przygotowanie takiego wspaniałego numeru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho, jak ładnie! Świetny magazyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To taki zaszczyt widzieć tu swój nick! Kurde Izabelach się postarała :) Zgłaszam się
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny numer :3 zauważyłam że parę razy przewinął się mój nick co jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem dziękuje :) no i oczywiście zgłaszam się bo to miłe zobaczyć pysia swojej doll na okładce :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny <3 I zgłaszam się :DD
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się to wydanie c:
    zgłaszam się
    MissMiley542

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. A OBOŻEKOCHAM CIĘ ZA TEN OBRAZEK PASTEL GOTH JEST TAKI PIĘKNY ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak ogólnie bardzo ładna gazetka, jak ostatnio, ale to po prostu *^*

      Usuń
  11. Super okładka. Fajny miesiąc hihi♥ Świetne wydanie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥ O rany, ja to chyba chora jestem, oglądam i oglądam ♥ Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Ale to czasu musiało zeżreć!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  14. *O* jakie to piękne ! ile wam czasu zajęło takie cuuudo zrobić ?
    ps.Chciałoby się na okładkę ale czy by mogło ?

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne ;) Bardzo miło się czyta!
    Zgłaszam się

    Taradielle

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna okładka i magazyn
    zgłaszam się
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, a magazyn jest świetny ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  18. Okładka jest cudowna - zresztą jak cały magazyn. Pod względem graficznym, jest zachwyca na każdej stronie, jednak denerwował mnie mini artykuł, gdzie musiałam przekręcić głowę, żeby go przeczytać, jednak to chyba moje jedyne 'ale' :D

    p.s. zgłaszam się - może się uda

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna okładka i magazyn! :)
    Zgłaszam się
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna gazetka!
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem, kawał dobrej roboty:)
    labilna

    OdpowiedzUsuń
  22. O Matko, Jezus, OMG, oślepłam. Ja na okładce. ;O Jaka piękna ja. Dziękuję, dziekuję. ;D
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie oglądać takie podsumowanie :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna robota! super pomysł na taki mini magazyn z podsumowaniem :) i nawet ja tam się znalazłam, miło :P
    zgłosić się można, ale i tak wiem, że nie mam szans XD

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW ;D Świetna robota!! Wyszło Genialnie ♥ Czekam na kolejny numer ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie; okładka jest super; artykuły genialne, a najbardziej podoba mi się stylizacja pastel goth, a obok niej obrazek (to Hatsune Miku, czyż nie?) też fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zg się do okładki
    MagicznaMoni96

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny magazyn! Nawet były opublikowane dwa moje komentarze i byłam w aktywnych komentatorach. JESTEM Z SIEBIE DUMNA! Zgłaszam się do okładki- raz się żyje.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna grafika.
    Zgłaszam się na okładkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna! ♥
    Fajnie, że na blogu taka gazetka jest, chyba nigdzie indziej takiej nie ma :)
    I zgłaszam się na okładkę, jeśli mogę.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne *-*
    Jeżeli nie jest za późno zgłaszam się na okładkę ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!