Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Informacja
Witajcie Kochani!
 Na początku chcę przeprosić redaktorów, oraz wszystkich czytelników bloga. Odchodzę! 
Tak, to jest nieodwracalna decyzja. Ci, którzy mnie znają myślę, że będą wiedzieć, dlaczego. 

 Obserwując pracę dziewczyn na blogu, wiem, że zostawiam Queens-of-fashion w dobrych rękach. 
Mam nadzieję, że nie pogniewacie się na mnie, że zostawiam Was. 
Ja nie uciekam, statek nie tonie, więc myślę, że mi wybaczycie. 
Po prostu, nie mam czasu na to wszystko, w dodatku moje życie nie kręci się tylko wokół Stardoll i QoF. 
Owszem bardzo zależało mi na tym aby blog był rozpoznawalny. A terez kiedy wszystko zaczyna się fajnie krecić, odchodzę...
Cóż, taka już jestem...
 DZIĘKUJE WAM za wszystko. 

missmariksza

Loterie i konkursy, które zaczełam prowadzić są aktualne, wyniki poda mariksza/Natalia.

EDIT:


32 komentarze:

  1. Wielka szkoda, że odchodzisz :c Ale rozumiem decyzję, stardoll nie jest najważniejszą rzeczą na świecie ;)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. noł ;( ja nie rozumiem decyzji. 'odchodzę' to takie słowo że już cie nie będzie wcale, finito i koniec :( nie rób tak, bądź chociaż czasami :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie wiem co powiedzieć :c To straszne...będę TĘSKNIĆ Iwonko.

      Usuń
  4. A mi to zaczyna wyglądać na podstep z okazji 1 kwietnia . Nagle wszyscy postanowili odejść
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy wierzyć czy nie w końcu dziś Prima Aprillis
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieladnie tak wkrecac! To nie jest smieszny zart :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwona nie strasz! Wiemy że jest prima aprilis !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeśli to prawda to się zabiję. Napisałaś to bardzo realnie,ale w końcu jest 1 kwietnia

      Usuń
  8. Na początku myślałam, ze to prawda, ale właśnie sobie uświadomiłam, że jest Prima Aprilis.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Prima aprilis:)Masz świetne poczucie humoru<3
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, mało serce mi nie wyskoczyło! Czyżby Prima Aprilis? Jeśli nie, to ja nie wiem co mam powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  11. O jezu mam nadzieję, że to żart na Prima Aprilis xd

    OdpowiedzUsuń
  12. jak większość tutaj rozumie ,że to żart prima aprilisowy

    OdpowiedzUsuń
  13. uffff :) już myślałam że ty to tak na poważnie

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe ile osób jeszcze będzie chciało odejść xd
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia co napisać :o

    OdpowiedzUsuń
  16. OJAJEJ, BĘDĘ PŁAKAĆ! : ((((((((((((((((((((((((((((( XDD

    OdpowiedzUsuń
  17. przed przeczytaniem komentarzy byłam tak oburzona! ahhhahahha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku myślałam, że na serio. Ale sokoro prima aprilis....

    OdpowiedzUsuń
  19. Prima Aprilis ?! :D

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie wiem, żartem czy serio?
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  21. Primka Aprillka, ale była raz fajna Gosia, która też opuściła nas w prima aprillis i wcale nie był to żart :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej sorry, każdy wiedział, że ściemniasz i tadziej mi puścił farbe xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Hihihihiih♥ Prima Aprilis :**

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG O.O dostałam zawału

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha! Prawie Ci uwieżyłam :) Dobrze, że nie odchodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Smieszny żart! Prima Aprilis :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Heh... Mnie tak łatwo nie nabierzesz :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!