Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Złoty.
Kolor kojarzący się z jesienią, teraz jest na topie. Złote sukienki, buty, dodatki wszystko to znajdziemy w nowej dostawie do RIO. Dziś pokażę Wam z czym warto go połączyć. Jak zwykle przygotowałam trzy stylizacje, oto one:



1
Prosta, bez zbędnych elementów. Nie jest przesadzona, wg mnie najlepsza z trójki.
Sukienka/ RIO
Torebka/ Pretty'n love
Sandałki/ Liu Jo

2
Zwykła, taka na jakieś spotkanie.
Kołnierzyk/ Tingeling
Sukienka/ nn
Kurtka/ It Girls
Torebka/ Basics
Buty/ Voile

3
Wg mnie najgorsza z trójki. Nie podoba mi się, ale nie miałam pomysłu.
Sukienka/ Basics
Naszyjnik/ Nelly.com
Pasek/ Volie
Pasek #2 / nelly.com
Koszula/ Nelly.com
Rzymianki/ Barbie

8 komentarzy:

  1. Bradzo ładne stylizacje :D , nawet kolor włosów ci do nich pasuje. Najlepsza według mnie to ta pierwsza. Bardzo ekstrawagancka .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy są cudowne.Mam te rzymianki z Barbie,są bardzo użyteczne.Stylizacje bardzo mi się podobają :)) Myślę,że może się tak ubiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te stylizacje. Najbardziej pierwsza i druga. Zgodzę się, że fryzura pasuje do stylizacji, ale pięknie właśnie kolor twoich włosów komponuje się ze złotem. Dlatego Tobie pasuje najbardziej stylizacja numer 1
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciły mnie wszystkie trzy stylizacje, ale najbardziej w moim stylu jest druga. Wygląda tak codziennie, ale elegancko. A te buty są przepiękne ^.^

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizaje. Drudno mi jest powiedzieć która mi się najbardziej podoba. Ale chyba stylizacja dryga. Ta kurteczka jest zabójczo piękna! Zakochałam się w niej. Stylizacja nr. 3 też mi się bardzo podoba. Pierwsza jest zabardzo błyszcząca ale gdyby dać na nią bolerko byłaby świetna! Super stylizacje. Gratuluję pomysłu.kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, trudno powiedzieć, która stylizacja jest lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne stylizacje :) Wszystkie ogromnie mi się podobają,próbowałam wybrać najlepszą,ale nie potrafię.Każda jest piękna na swój sposób :) A włosy Twojej Doll faktycznie bardzo tu pasują! ;-) Świetny post,już czekam na kolejny ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!