Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
czas na nagrody
Ponownie dziękujemy za Wasze opinie na temat naszego bloga. Nie ukrywam, że Wasze słowa są dla nas bardzo ważne. Wiem, że czasem trochę przesładzacie swoje komentarze, ale ogólnie jest miło. Cieszymy się również i czekamy na słowa krytyki, które byłyby udokumentowane Waszymi spostrzeżeniami na temat tego co piszemy. Każda umotywowana krytyka daje nam możliwość rozwoju i poprawienia tego co robimy nadal nie tak jak powinnyśmy. Za to również byłybyśmy wdzięczne. A więc teraz najprzyjemniejsza chwila i rozdanie stardolarów. 
                                            50 sd otrzymują : klarunka86, JustinaCullen, Maryla69
                                   10 sd otrzymują : klaudia2112, Ola Sobkowicz( nie podałaś nam             swojego nicku, klaudialigenza, KATERIMA, Princessa_w.r ,         
Wystawcie mi dywanik ten co jest po 7 sm z StarDesignInterior w tej cenie, osoby NSS niech napiszą co chcą z art. do dekoracji wnętrz ( nazwa artykułu oraz sklepu) . Zgłoście się w ciągu 3 dni do missmariksza                  

7 komentarzy:

  1. O jejciu dziękuję :*
    Nie przesładzamy komentarzy :)Ostatnio wchodzę praktycznie tylko na waszego bloga :)Tu jest najlepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dziewczyny :). A co do zmian, ja zmieniłabym szablon, gdyż w tym wszystko wydaje się takie wielkie... Poza tym cudowny nagłówek. I skoro są etykiety, to po co tyle podstron? Jak dla mnie kilka jest niepotrzebnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim!
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i sama bardzo dziękuje redaktorce.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :* i gratuluje pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam raczej żadnych negatywnych słów na temat tego bloga,choć przyznaję Ci rację,iwonko-odrobina szczerej krytyki motywuje,zatem postaram się na raz następny napisać też coś nie przesłodzonego ;) Chociaż pisząc komentarze piszę szczerą prawdę,po prostu myślę,że blog juz jest dobry.A Wam,dziewczyny,gratuluję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim.Wprawdzie mi się nie poszczęściło,ale mogłam napisać szczerze o blogu,co dość rzadko zdarza się na innych blogach :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!