Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paski
Były kropki więc czas teraz na paski. Poziome, pionowe i te na skos. Pionowe wyszczuplają, natomiast poziome sprawiają że jesteśmy grubsi ;) Bardzo ciekawie wyglądają w klasycznej bieli i czerni, lecz w innych, żywszych kolorach też wyglądają świetnie. Ze starpalzy polecam niebieską kamizelkę, którą użyłam w drugiej stylizacji. Oto one:

1
Kapelusz/ B'Bizou
Koszulka/ Diesel
Tunika/ PPQ
Legginsy/ Basics
Torebka/ Decades
Buty/ Fallen Angel

2
Sukienka/ Velvet Orchid
Kamizelka/ Pretty'n love
Torebka/ Antidote
Buty/ Burlesque

3
Naszyjnik/ nelly.com
Top/ Pretty'n love
Spódnica/ Decades
Torebka/ Pretty'n love
Sandałki/ Liu Jo
                                                                                                                                       

9 komentarzy:

  1. Ślicznie, Anitko :) Ją również polecam niebieską bluzeczkę. Najbardziej urzekła mnie stylizacja nr. 1 "w czerni", ale dałabym ten kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, przepraszam za pomyłki. Miało być "dałabym inny kapelusz" oraz ja, a nie ją :)

      Usuń
  2. Kurcze dzisiaj miała dylemat, aby wybrać najlepszą stylizacje, ponieważ wszystkie mnie urzekły. Widzę, że wróciłaś do formy:)
    Nie wybiorę dzisiaj swojego faworyta, ale muszę przyznać, ze bardzo ładnie twoja doll prezentuje się w czerni
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, po prostu piękne! Moje ulubione to: stylizacja nr 1 oraz stylizacja nr 3 ^-^. Są śliczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Najladniejsza ostatnia ;*

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Bardzo pomysłowe. 3 mi się najbardziej upodobała do gustu.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu cudowne :)) Pierwsza,taka elegancka,w czerni-bardzo ładna :) Druga to dobre połączenie kilku barw,które bardzo mi się podoba.Ale trzecia jest chyba najlepsza,Doll wygląda jak jakaś bogini,cudownie ! :)) Świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja piękna jest :)


    Princessa_w.r

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!