Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paznokciowe szaleństwo cz. 10!!
Dzisiaj jest już 10Cz. paznokciowego szaleństwa :D
1.Taki wzorek w serca już na Walentynki :* xD

2.Ten sposób jest bajeczny sama chciała bym mieć taki talent :D

3. Paznokcie specjacjalnie dla Directionerek :D


4.A tutaj sposób na paznokcie w stylu Kawaii

5.Tutaj paznokcie z tak zwanym sztucznym śniegiem :)

Mam nadzieję że dziesiąty post z tej serii wam się spodobał :)
EDIT!!
UWAGA KOMENTARZ KTÓRY MI SIĘ NAJBARDZIEJ SPODOBA ZOSTANIE NAGRODZONY 200SM(STARMONETY)

7 komentarzy:

  1. Obejrzałam kiedyś prawie wszystkie z tych filmików oprócz ostatniego. Dziewczyna ma niesamowity talent. To się wydaje proste kiedy się to ogląda, ale zrobić już jest trudniej. Dzisiaj się męczyłam ze swoimi paznokciami przez trzy godziny!
    Ja osobiście bardzo lubię posty z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i genialne pomysły. Bardzo podobają mi się ostatnie paznokcie. Są eleganckie i wyglądają jakby miały przyklejone drobne i świecące kryształki lodu! Fantatyczny pomysł! Podoba mi się też różowo biała panterka. A także świetnie wyglądają biało czerwone wzory. Biorąc wszystko pod uwagę bardzo mi się podobają te paznokcie.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Jestem pełna podziwu. Najbardziej podobają mnie się paznokcie na waletynki, cudo. Spróbowałabym, ale do szkoły nie wolno. Strzelam focha, bo są na prawdę ładne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że znowu dodałaś ten post. Podobają mi się pierwsze paznokcie. Te serduszko na wzorze z zebrą jest genialne. Kolejne paznokcie, które mnie urzekły to te ze sztucznym śniegiem. Wydają mi się najprostsze z wszystkich innych.
    Zgadzam się dziewczyna ma talent
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie! Wyglądają wspaniale. Najmniej jednak podobają mi się te One Direction'owe (sory, nie jestem fanką -.-) i te w panterkę. Najlepsze te "walentynkowe". Urocze ^,^.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Jak zawsze świetne pomysły na piękne paznokcie . Zgadzam się że jednak takie zdobienie jest pracochłonne :)* oprócz tego też kosztowne , ceny tych gąbeczek do zdobienia rozciągają się od 12.99 zł do ponad 100zł nie mówiąc już o palecie lakierów do wykonania tych wszystkich wzorków . Post SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma dziewczyna talnet,wow :) I niezłą wyobraźnię-takie pomysły! :o :)) Świetne inspiracje,może kiedyś z nich skorzystam,pewnie w wakacje :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!