Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
metamorfoza wnętrza klaudialigenza
metamorfoza wnętrza klaudialigenza
Przepraszam, że tak długo czekałaś na metamorfozę wnętrza. Jakoś nie mogłam zabrać się aby coś tam stworzyć.
wnętrze przed metamorfozą:
Wybrałam to wnętrze do zmiany. Spodobały mi się drobne paski, które wyglądają jak tapeta. Tak w ogóle cały apartament masz ładnie urządzony, bez zbędnych dodatków.  

metamorfoza:
Podzieliłam pokój na dwa wnętrza. W głębi mały salonik, z przodu większy salon z piękną sofą, obok stolik. 
Dodałam meble i dodatki z innych pokoi aby dodać nieco nowoczesności i elegancji wnętrzu. Postawiłam na pudrowe dodatki. Zamiast tamtego dywanu położyłabym dywan z nowej dostawy Opulence Oriental Carpet, ponieważ ma również pudrowy nadruk. Wspaniale by to wyglądało. 
Czy nowe wnętrze spodoba się właścicielce? Jak uważacie?

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie i przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty masz wspaniałe pomysły. jesteś bardzo kreatywna. Wnętrze "po" jest wspaniałe, chociaż te i przed również nie jest złe. Podoba mi się ten salonik w głębi pokoju.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. I gratuluje trzeciego miejsca. Wiedziałam, że ci się uda. Naprawdę piękne te twoje wnętrze było.:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, lecz jak obejrzałam wszystkie prace moja wcale nie była rewelacyjna, ale i tak się udało. To moja pierwsza nagroda, zresztą zgłosiłam się po raz pierwszy do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, Iwonko :) W ogóle zapomniałam o tym konkursie Andoll88, a teraz weszłam na bloga i praca naprawdę ładna. Zresztą andoll nie dałaby tylu sd byle komu, prawda? :)

      Usuń
  5. Masz za niską samoocenę, a jesteś rewelacyjna. Jednak rozumiem twoją krytyczną ocenę względem samej siebie. Trudno jest się samemu ocenić obiektywnie, dlatego słuchaj nas czytelników i fanów twojego talentu:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna fantastyczna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed i po jest fantastycznie! Pokój urządzony w dobrym kolorze. Wszystko pasuje. No nie wiem co jeszcze powiedzieć :D , jest idealnie.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak słów, masz naprawdę wielki talent i świetne poczucie smaku. Patrząc na Twoją aranżację mam ochotę tam zamieszkać! ! ! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. nikitaposh1
    Fantastyczna metka tego wnętrza które i tak było ładne , po jest jeszcze ładniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Super metamorfoza:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem, że dobrze znałam to wnętrze, ale po przemianie jest znacznie lepsze.. super ;)

    Joasia JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu ! ♥ Jakie śliczne . Twoje znacznie lepsze ;* Mi się strasznie podoba :)
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite,łaaa :D Jak zobaczyłam wnętrze 'przed' pomyślałam sobie,że ciężko będzie coś tu zmienić,bo już jest śliczne.Myliłam się! 'Po' jest idealnie :) Jeszcze lepiej niż przed zmianą.Obydwa wnętrza,w zwłaszcza to drugie,ogromnie mi się podobają.To jest to-błękit,odcienie szarości,pudrowe dodatki <3 Cudnie,naprawdę fenomenalnie to wymyśliłaś,Iwonko <3 Ale dla klaudiiligenzy też duże brawa,na pewno odwiedzę jej apartament,by zobaczyć pozostałe pokoje.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!